FENA HALDE YANLIŞ ADAMA ÇATMIŞSIN KIZIM. BU KAPIDAN SANA EKMEK ÇIKMAZ
Bu sabah, daha doğrusu öğle vakti. Bilgisayarımı açtım ve ilk iş olarak her zaman olduğu gibi Edebiyat Evi Sitemizin sayfasına geldim. Baktım bir mesajım var. İlginç, bu sitede daha önce hiç görmediğim birinden geliyordu mesaj. Mesaj sahibi Youneslove nickini kullanan biriydi. Herhalde yabancı biri diye düşündüm. Zira mesajın konusu kısmında da '' Hello my dear'' Yazıyordu. Yani Türkçesi '' Merhaba Sevgilim'' Diyordu bu Youneslove bana...
Haydaaa. Bayram değil seyran değil eniştem beni neden öptü...Tanımadığım etmediğim birinin niçin ve nasıl sevgilisi olmuştum acaba?
Merakla ''Acaba ne yazmış?'' Diye baktığımda gelen mesaj aynen şuydu. ( Olduğu gibi kopyalıyorum )
''Merhaba tatlım, Benim adım Huda, ben seninle tanışmak isteyeceğim. Kolay iletişim ve daha tanıtımlar için benim özel e-postamın ([email protected]) yazmamı istiyorum, sana özel bir şey vereceğim, tezahürat ve öpücük teşekkürler, Bayan Huda,''
Yahu o değil de hatun kişi soyadımızı da görmedi sanırım. Biberoğulları'ndan tatlı mı olurmuş. Bana resmen '' Tatlım'' demiş. Bana özel bir şey verecekmiş Tezahüratı anlamasam da öpücük de veriyor ve dahi adı da Huda imiş.
Haliyle daha da merak ettim. ''Bakayım kimmiş bu hatun'' Diye sayfasına gittiğimde ne görsem iyi? Eğer profil resmi kendisine aitse torunum olabilecek yaşta bir kız resmi. Memleketinin Uşak olduğunu yazmış ve işin en ilginç tarafı sitemize daha bugün ( 09.01.2018 ) kaydolmuş. Yani siteye girer girmez ilk işi bana ( Belki başkaları da vardır ) mesaj yollamak olmuş.
Yok yani karizma desen karizma, yakışıklılık desen yakışıklılık, endam, boy, pos, ve dahi vahşi bir cazibeye sahibim ama yine de siteye ilk kez dahil olan birinin pat diye eliyle koymuş gibi beni bulması ilginç geldi.
Her neyse...Şimdi bu hatun kişiye bir iki laf edelim değil mi?
Yoneslove veya Huda veyahut da her ne zıkkımsan...İyi oku bu satırları.
* Fena halde yanlış adama çatmışsın bu biiirrr.
* Eğer benimle gerçekten ilgilenen biriysen ama çapkın, karı kız peşinde koşan biri olup olmadığımı test etmek için böyle ucuz ve adi numaralara baş vuruyorsan hemen söyleyeyim yemedim. Bu ikiii
* Bu site bir edebiyat sitesidir. Burada kendine öpeceğin, özel hediyeler vereceğin arkadaş bulamazsın. Yani çok yanlış bir kapıdan destursuz bir şekilde içeri girmişsin bu üüüççç. O işler için başka kapıya.
* Profil resmindeki şahıssan hemen söyleyeyim. Bu sitede şiir ve yazı yazan insanlar genelde senin annen-baban hatta deden- ninen yaşındaki insanlardır. Dolayısıyla bu kapıdan sana ekmek çıkmaz. Bu dööörrrttt.
* Bu yolları bırak. Bu yolların sonu felakettir. Akıllı ol. Bu da beeeşşş.
* Bir daha bir başka adla ve kimlikle karşıma çıkarsan bu kadar nazik ve kibar olmam, bilesin. Bu da altııı.
* Deşifre edilmek, rezil olmak ne kadar umrundadır bilemem ama işte böylesine iyot gibi açığa çıkarırlar insanı bu da yediiii
* Evet, ben yazacaklarımı yazdım. Şimdi seni site sahibi değerli kardeşim Adem Efiloğlu'na havale ediyorum. Seninle o ilgilenecek bundan sonra.))))) Bu da sekiz olsun. )))
* Haaa, senden hep ''Hatun kişi'' olarak bahsettim ya tabii ki erkek diyemeceğim ama sureten erkek olanlardan profilinde bayan resmi olan yumuşakçalardan olabilirsin. O vakit peşin peşin söyleyeyim: O tiplerle zaten hiç işim olmaz )))) Bu da son ve dokuz olsun.
(
Fena Halde Yanlış Adama Çatmışsın Kızım. Bu Kapıdan Sana Ekmek Çıkmaz başlıklı yazı
Sami Biber tarafından
9.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.