Akşamın alaca karanlığı çöküyordu şehre. Ürperdi. Üşümeye başlamıştı. Kendine geldi iç çekerek. Kalktı. Merak ederdi eşi. Unutmadı kalkarken derlediği çiçekleri. Bir mutlu düştü evinin yoluna. Geldim dedi çalarken zili. Açıldı mutluluk kapısı. Sarıldı, tuttu ellerini. Gülen yüzler de hayat ne muhteşem! Balkona geçtiler, çay demledi eşi. Isındı içi ve fısıldadı kulağına duygu yüklü şiirini.

 

Gel sarmaş dolaş olalım kadınım

Olursa olsun

Günahı boynumuz da !

Kara üzüm gibi gözlerin

Bakışların salkım salkım

Savrulup gitmedim hiç

Hep öylesine sende kaldım.

Yeşermiş ise dallar

Ne sevdalar sarar, sarmalar !

Mahfuz ve mâhkum sevdam

Sessizce açar her gün

 Gecenin göz kapakların da !

 

Gelinliğini giydin giyeli

 hep hapsettim seni bembeyaza

 Ve işte öylesine

 Temiz kaldı sevdamızda!

                      

                            Mutluydular. Her sabah doğmak yeniden;" iyi ki nefes alabiliyorum, varım " diyebilmek. Ne harika; herşeye rağmen. Bir şarkı dudaklar da; ister nihavent, isterse araban. Veya bir ıslıkla eşlik etmek hayata. Daim olmalı umutlar. Söz söyletmemeli hayallerine hiç kimse. İster gerçek olur, isterse kalır hayaller de. Ama devam etmeli umutlar. Öyle başlamalı güne..                          

                            “Gözünü yediğimin umutlarımızın şehri hayali. Mutluyuz ikametgâhımızdan. “  dedi İlkim ve Murat çiftti. Hep eskileri özlerken; modern yaşama ayak uydurma gayretleri ne kadar yorsa da  insanı; boş ver yaşa işte bildiğin gibi.  Hayatı gıdıklayıp sizin  için güldürenler;  çıkacaktır mutlaka, tabi pes etmemişseniz hayata ve varsınız .   Ne izler kalır yüreklerde.    Aşk dediğiniz silinebilir bir nokta; sevgiler ise dağlar gibi dorukta.

( Sevgi Dorukta başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 12.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.