Edebiyat Evi Gerçekleri – İtiraflara Telefonla Bağlantı- 

 

-Alo iyi günler sayın yöneticiler, beni Alp Beyin itiraf ettiği stüdyoya bağlar mısınız?

-İsminizi öğrenebilir miyiz?

-Kul Mehmet yani Mehmet Aluç. Bende bir şeyler söylemek istiyorum.

O anda kendini sohbete kaptırmış olan Alp Beye spiker.

-Alp bey bir bağlantımız var, sayın kul Mehmet, Mehmet Aluç.

Alp Gülümseyerek.

-Hemen bağlanın, tanırım keltoş bir şairimizdir. Çok gülümser kendi halinde birisidir.

-Sayın Mehmet Bey hoş geldiniz.

-Hoş buldum kardeşim Alp Beye bir merhaba demek ve çok beğenerek seyrederek hatta okuyarak sizi dinliyor, seyrediyor okuduğumu söylemek için bağlandım. Bu bağlanmak kısmeti bağlanmak ya da eli kolu bağlı anlamında sakın anlaşılmasın. İrtibat kurmak anlamında söyledim.

Alp

-Mehmet Abim hoş geldin. Araman beni ziyadesiyle memnun etti. Hollanda’dan selamlar sevgiler.

-Selamlar kardeşim Alp, aramak ne kelime her an gönlümdesin kardeşim. Şu an Edebiyat evinin süitinin, hatta gökdelenin 12’ci katında sizi arıyorum. Şu ana kadar kendi evimde iken, sen kardeşimin hayal ederek kurduğu gökdelende süitimde müzik dinleyerek sizi arıyorum. Bende Alp kardeşim gibi tırnaklarımla kazıyarak tırmanarak bu katlara geldim. Bir on senelik mazim var burada. Arkadaşlar yazarlarımız kardeşlerimizin hepsi alçak gönüllü candan sevimliler. Haliyle kurucusu olan Âdem beyden yansıyor bu güzellikler. Ondan yansıyanı yansıtmak amacımız, dik değildir yamacımız, tüter şiirle bacamız.

Spiker

-Alp Beyin dediği gibi on bin kilometreyi kapsıyor mu bu alan?

-Kardeşim az söylemiş tevazuluğundan, baksanıza Hollanda ya kadar uzamış toprağımız gerisini siz düşünün artık. Alan bize nedir ki bizi saran kapsayan kapsarken bizden aleme yansıyan…

Reklamlar

-Sitemizin Yazarlarından Şairlerinden Kul Mehmet şairimiz Nuri Balın pardon Nuri Baş’ın “İnşaallah Bu Da Geçer” Şiirine, Şiiri kritik köşesinde gülümsemesiyle, tahlil analiz yazısını asmıştır herkese duyurulur okunulması için beklenilir.

Spiker

-Hayran kaldım. Siz Alp Beyi ne zamandan beri tanıyorsunuz?

-İlk şiirini astığı yayınladığı o günden beri. Vatanında uzakta gerçi, Hollanda doğumlu olsa da vatanı burasıdır, biz böyle bağrımıza bastık, severek şiirlerini okuyoruz. Alp kardeşim kolay gelsin iyi çalışmalar diliyorum. Yazmaya devam bekliyoruz devamını, selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Edebiyat Evi Gerçekleri İtiraflara Telefonla Bağlantı- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 2.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.