Teyelli bir düştür ömür teğet geçilesi hüzne mazhar göğün kabulüdür yüreğimdeki mevsim.

Delişmendir rüzgâr ve tevazu yüklü bir rabıta kekremsi hecelerle iştigal şairinse özlemi kendine ve kapıp da koyuverdiği içindeki sergüzeşt iklimi debelendiği değil düştüğü ırmak uçurandır yalnızlığı ve d/okunmak adına yarınlara.

Yâd edilesi duygular.

Yâri bildiği sözcükler.

Aşkın da ihtişamı tutuşan yürek.

Körü körüne değildir hem sevgi kordan hecelere yatırdığı kalemi ve dişinden tırnağından arttırdığı kelimeleri.

Mikado çöplerine olan düşkünlüğü çocukluktan başlar aşkın bahçesinde yeşeren neşesi.

Mahzun gülüşüne kıymışken insanlar ve işte içinde saklı tuttuğu masumiyeti Huda’nın eseri.

Kimi esir olmuşken bir diğerine eser sessizce.

Kimyası bozulmayan yüreği ve evrenin verdiği sertifika.

Düne zimmetli büyüsü aşkın.

Günde saklı bir rabıta sürdüğü kadar izini.

Gizinin muhteviyatı ve de…

Ve her gün yeni sırlar yeni şifreler sunar evren.

Günbegün büyüyen bir İnanç.

Günden güne eriyen buzdağı iken kaybetmeye meyyal tek serveti.

Ve sermayesi iken sevgisi.

İlhamın gizinde.

İtibarın izinde.

İhya edilesi yürek kafesinde.

İmtina ettiği kadar onca duyguyu…

Hayatın karesini alıp da ölümün karekökünde saklı iken hicreti ve hicvi sözcüklerin.

İkame ettiği dün.

İdame ettiği hayat.

İkazı evrenin.

İtibarı zedelenmesin diye de baş koyduğu yoldan yoktur mademki dönüşü.

Döngüdeki rehavet ne ki ne?

Ruhundaki asalet ise solmadan.

İmtiyaz sahibi iken Yüce Mahkeme.

İmha edemediği kadar da var hani nefreti ve kini ve bunca sevgisizliğe inat aşka biat kalemin nezdinde hecelerin de tozunu attırırken içindeki rüzgârdır onu koruyan ve şarlatan imgeler bir büyü gibi ne uzağında ne yakasında ansızın doğduğunda güneş Aşkın yankısında ve yasın indinde yaşaran göğün tebaası iken bulutlar ve umut yeşeren ruhunun tek serveti yüce Huda’sı ve peşinde hayallerinin ve umudun da sertifikasını vermişken ona evren…

 


( Umudun Sertifikası... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 17.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu