Bu gece hiç hayal kurmayacağım”

ne geleceğe ait bir şeyler, ne geçmişin ayak izleri.. ne de şu an.. uykuda hangi zaman yaşanırsa o işte.. sessizce gök mavisine uzanan bir yolculuk.. kuşların arasında özgürlüğe kanat çırpmak.. dünya telaşından çok uzaklarda bir kelebek diyarı.. rengarenk çiçekler arasında, misk kokular içinde 🦋’imin peşinde koşmak.. içimdeki çocuğu yakalamak sonra.. ve yağmur altında ıslanmak, toprak kokusunda yeniden yola koyulmak.. yürümek, yürümek, yürümek.. deniz mavisinde dinlenmek.. uçsuz bucaksız manzaralar eşliğinde rüzgarı hissetmek, gülümsemek.. ve sarılmak, “dünya”nın dar kalıbına sığamayan kalbimin hüzünlü yanına.. ve unutmak, bu güne kadar yaşadığım tüm acıları.. ne geleceğe ait bir şeyler, ne geçmişin ayak izleri..ne de şu an.. uykuda hangi zaman yaşanırsa o işte.. 

“Bu gece hiç hayal kurmayacağım”

( Hayal başlıklı yazı eylül_mavi tarafından 27.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu