Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 11.11.2015
Okunma Sayısı : 1083
Yorum Sayısı : 0
Vakit yavaş yavaş gün sonuna yaklaşırken, güneş batıyordu en tatlı kızıllığıyla... Ben de bu muhteşem manzaraya bir bardak çayım ve fırından az önce aldığım taze simitlerle eşlik ediyordum... Yazın çok yemek yemezdim... En sevdiğim menü, ya sevdiğim fırının simitleri ile bir demlik çay yada karpuz peynir ekmekti... Evet, biraz tembel işiydi ama Yaz''ın da anlamı tembellik değil miydi zaten... Kış''ın yorgunluğunu atabilmek... Aslında tembellik de denmez sanırım buna, dinlenmek kelimesi daha doğru olur...

Güneş battı ve ben, son bardak çayımı içtikten sonra ortalığı toparladım... Televizyonda izlenebilecek bir şeyler var mı diye kanallar arasında gezdim ama doğru dürüst bir şeye rastlayamadım... Ben de televizyonu kapatıp, telefonum ile kulaklığımı alarak dışarı çıktım... Akşamın hafif serinliği ile gündüzün yeni yeni terk etmeye başlayan sıcaklığıyla sahil kıyısında bir yürüyüşe çıktım... 

Biraz yürüyerek biraz dinlenerek bir hayli yol gittim... Yolun sonunda biraz oturdum... Denizi ve denize yansıyan mehtabı seyrettim... Ne denli sonra hafif bir üşüme geldi... Sanırım çok uzun zamandır orda oturuyordum ve zamanın nasıl geçtiğini de anlamadım... Kalktım ve yavaş yavaş evime giden yolu tuttum... Sanki tuhaf bir şekilde ben yürüdükçe dışarıdaki soğuk daha da şiddetleniyordu... Hava açık olduğu için fırtına ihtimalini düşünemiyordum... Ama gittikçe daha çok üşüyordum...

Yoldan geçerken tanıdığım bazı komşularımı gördüm... Tek tek yürüyorlardı... Kocası başka bir yerde hanımı başka bir yerde çocuklar desen ayrı ayrı yerlerde teker teker yürüyorlar ve hiç biri de birbirine yaklaşmaya çalışmıyordu... Korkmuş gibi bir halleri vardı... Hangisine selam verdiysem bırak karşılık vermeyi suratıma bile bakmadılar... Sanki beni duymuyor gibiydiler... Korkmaya başlamıştım... Normal olmayan bir şeyler vardı...
 
( Yokluğunda - 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 11.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.