Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 26.12.2015
Okunma Sayısı : 985
Yorum Sayısı : 0
Bu sefer ortaokul yıllarına gideceğiz… 

Ortaokul 2. sınıfta okurken, malum tiyatro aşkından ötürü dersleri kötü gitmeye başlamış ve ailesi, kendisinin de isteğiyle onu bir kursa yazdırmıştır… Aynı okuldan 2 tane bayan arkadaşı da o kursa gitmektedir… Arkadaşlar arasında tatlı tartışmalar hafif takışmalar olur malumunuz… İşte biz de; gencimiz ile bu 2 bayan arasında biraz tatlı biraz takıntılı hadiselerin yaşandığı bir güne gideceğiz…

Yine kursta toplanmışlar güzel güzel ders işlemektedirler… Teneffüse çıktıklarında diğer kurs arkadaşlarıyla birlikte oyun oynarlar… Ama oyun daha sonra bu 3 kişide yoğunlaşacaktır… Bizimki, söz konusu bayan arkadaşlarını biraz celallendirince arkadaşları tarafından kovalanmaya başlar… Bu kovalamaca sırasında birkaç defa yakalanmasına ramak kaldıysa da bir şekilde sıyrılmayı başarmıştır… Kısa bir süre sonra ders zili çalmış ve bizim genç hemen sınıfa koşarak eşeğini sağlam kazığa bağlamayı tercih etmiştir… 

Kız arkadaşları da sınıfa geldiklerinde, hocanın her an gelebilme ihtimali olduğundan sessiz kalırlar… Bizim yaramaz ise, onların yenilgiyi kabul ettiğini kendisinin ise zafer sahibi olduğunu düşünür… Hâlbuki bu, fırtına öncesi sessizliğin işaretidir…

En son dersten çıktıklarında bizimkisi yavaş yavaş evine gitmektedir… Fakat dershaneden uzaklaşalı 60 - 70 metre ya var ya yokken arkadan bir bağırış duyar… “Kaç…! Geliyorlar…!"
 

Gencimiz; arkasına baktığında kız arkadaşlarını peşinde görür ve koşmaya başlar… Hemen yolunun üzerindeki bir iş merkezine girer… Burası 2 katlı, 4 kapılı, birçok ufak tefek dükkanın olduğu bir yerdir… Hiç düşünmeden 2. kata çıkar… Bu sırada aşağıda arkadaşlarının seslerini duymaktadır… Durumun ciddiyetinin büyük olduğunu düşünerek hemen bir plan yapar…

Arkadaşlarının konuşmalarından anladığı kadarıyla arka kapıyı ve ön kapılardan birini gözetlemektedirler… Kalan kapılardan üçüncüsüne ulaşması zordur çünkü o kapı, tutulan diğer iki kapının tam ortasındadır… Bir ara arkadaşlarının merdivenden çıkıp üst kata da bakmak gibi bir şeylerden bahsettiklerini duyar… Yada duyduğu şeylerin bir kısmını o telaşla kesip birleştirip öyle bir şeyler zanneder… Hemen bulunduğu kattaki sinemanın olduğu bölüme gider… Oradaki merdivenden yavaşça inerek ön tarafta bulunan diğer kapıdan dışarı çıkar… Çıktığı yerden sağa giderse direkt olarak arkadaşlarından birinin önüne çıkacağını düşünerek sol taraftan gidip etraflarından dolaşmayı tercih eder…

Her ihtimale karşı koşmayı sürdüren gencimiz iş merkezinin hemen karşısındaki meydana geldiğinde iki arkadaşını da ön kapıda görerek “Heeeyyy… Görüşürüz…" diye bağırıp olduğu yerden kaçar… Her ne kadar aradaki mesafenin kendisine ulaşabilecekleri kadar olmadığını düşünse de tedbir amaçlı koşmaya devam eder… Eve vardığında ise ucuz atlattığı bu maceranın ardından derin bir soluk çeker…
( Gerçek Hayattan Alıntıdır - Kaçış başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 26.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.