Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 13.01.2016
Okunma Sayısı : 987
Yorum Sayısı : 0
Gencimizin şehir dışında okuduğu üniversitenin son senesine gideceğiz… İnşallah o sene mezun olup, doğduğu şehre geri dönecekti… Acısıyla tatlısıyla 2 sene geçirmişti… Kendisine göre gayet güzel bir deneyim olmuştu… Zira bu zaman zarfında birçok şey öğrenmişti… Bu öğrendiklerinden birisi de yeğenlerinden birisi ile ilgiliydi…

Bir akşamüstü gencimiz ile yeğeni internet üzerinden muhabbet ediyorlardı… Sağlıkla başlayan muhabbet; bir ara başta teknoloji olmak üzere birkaç başka konuyu da içine alarak, bizimkinin yeğeninin şarkı söylemesine kadar geldi… Yeğeni; genellikle erik ve çikolata karşılığında şarkı söylediğini belirtti… Ufak bir pazarlığın ardından abisi; anlaşmayı kabul etti ve bilgisayarına kulaklığını bağladı…

Daha ilk şarkıda yeğenin sesini beğenmişti… Hatta her ne kadar yeğeni kabul etmese de bizim genç; yeğenin sesini, rock söyleyen ünlü bir bayan sanatçının sesine benzetmişti… Tabi ki laf lafı açmış, hâliyle bizimkisi de yeğenine, sevdiği bir rap sanatçısından birkaç dize okumuştu… Şarkılar dinlenmiş, gönüller hoş olmuştu… Şimdi asıl mesele verilen sözü tutmaktaydı…
 

Ama şarkıyı dinlediği sene sözünü tutamadı… Bir yandan üzüldü ama bir yandan da sevindi… Çünkü yeğeninin manevi değeri, kendisi için çok yüksek olduğundan dolayı ona manevi değeri olan bir yerden sözünü tutmayı istiyordu… En azından o; böyle düşünmüş, hesaplamıştı…

Herhalde evdeki hesap çarşıya uymamış olacak ki; yaklaşık 2 sene boyunca verdiği sözü tutamadı… Ne olur ne olmaz diye askere gitmeden önce sözünü tutmayı diliyordu… Ama o an için durumlar pek de müsait gözükmüyordu… Söz verdiği erikleri satın almak değil elleriyle toplamak istiyordu… Hiç beklemediği bir anda hesapta olmayan bir yerden erik toplama fırsatı yakaladı… O erik ağacının sahibinin de manevi açıdan değerleri büyüktü… En azından satın almadığı için mutlu olacaktı…

Bir akşamüstü söz verdiği erikleri topladı… Ertesi gün bir paket yapıp kargoyla gönderdi… Sözünü tuttuğu için sevinmişti… Fakat içinde; “Acaba sağlam gider mi…? Bozulur mu…?" gibilerinden sıkıntı vardı… Birkaç gün sonra yeğeni; kargoyu aldığını ve sağlam geldiğini söyleyince biraz rahatladı… Biraz rahatladı çünkü erikleri göndermiş ama çikolata yollamayı unutmuştu…
 
( Gerçek Hayattan Alıntıdır - Söz başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 13.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.