Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 12.11.2015
Okunma Sayısı : 903
Yorum Sayısı : 0
Tüm odaları teker teker dolaştım ama onu bulamadım... Derin bir nefes vererek, ellerimi saçlarımın arasından geçirdim... Nerde olabilirdi...? Nereye gidebilirdi ki...? Çıldıracak gibi oldum... Aklıma bir sürü soru vardı ama bunları yanıtlayabilecek olan adam yoktu...

Tekrar derin bir nefes vererek evin çıkış kapısına yöneldim... Beklesem gelir miydi yada ne zaman gelirdi yada o gelene kadar ben burada sağlam bir şekilde durabilir miydim, bilemiyordum... Tam kapıdan bir adımımı çıkarmıştım ki sağ omzuma dokunan bir el ile olduğum yerde kaldım...

''Birine mi bakmıştın...?''

Bu sesi tanıyordum... ''Birine mi bakmışım...! Hadi ama... O kadar kapıyı çaldım, seslendim... Neden hiç yanıt vermedin..?''

Kısa bir sessizliğin ve bakışmanın ardından sadece ''Hiç...'' dedi...

''Hiç mi...? Hiç mi...? Dalga mı geçiyorsun acaba benimle...?''

''Hayır...''

Cümleleri daha önce hiç bu kadar kısa ve soğuk olmamıştı... Merakla, ''N''oldu, bir sorun mu var...?'' diye sordum...

''Hayır, yok...'' dedi kısaca...

''Hayır, var...'' dedim inatla... Ve devam ettim... ''Bunca yıllık dostluğumuz var... Hiçbir şey yoksa bile bunun hatrı için paylaşmaz mısın...? Biliyorsun ki en zor anlarımda ben çok çaldım senin kapını... Şimdi ben kapımı açıyorum... Gelmeyecek misin...? O kadar değerim yok mu...?''
 
( Yokluğunda - 4. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 12.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.