1 Yokluğunda - 6. Bölüm

Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 13.11.2015
Okunma Sayısı : 1071
Yorum Sayısı : 0
İnatçı bir kişiliği vardı... Kolay kolay söz dinlemezdi... Dolayısıyla ağzımdan çıkabilecek her kelimeyi en ince süzgeçten tane tane geçirerek çıkartmam lazımdı... Söyleyebileceğim tek bir kelime konuşmanın burada bitmesine neden olabilirdi... Kafamdaki düşünceleri hızla toparlayarak yanıt verdim, ''Hem onlar için, hem senin için geldim...''...

''Benim için neden geldin ki...? Ben, böyle mutluyum...''

''Şu karanlıkta kaldığın var olan karamsar halinle mi mutlusun...? Yalan söylemeyi hiç beceremiyorsun, biliyorsun değil mi...?''

''Kimileri insanları yaşatarak kimileri de öldürerek mutlu eder... Mutluluk göreceli bir kavramdır sonuçta... Bunu en iyi senin bildiğini sanıyordum...''

''Evet, insanlara göre mutluluk; göreceli bir kavram... Herkes farklı şeyler tatmin olma çabasında... Ama yaptığı kötülükle mutlu olmaya çalışanlar sadece aldıkları nefes sürece bu yanılgıda kalacaklar... Nefesleri bittiklerinde asıl mutsuzlukla tanışacaklar... Ve hiç de serin bir yerde olmayacak bu tanışma eylemi... Ben de bunu böyle bildiğimi biliyorsundur sanıyordum...''

Hafif tıslamalı bir gülümseme sesi duyar gibi oldum... Yada o kargaşada kulaklarım bana oyun oynuyordu...

''Ne istiyorsun benden...?''

''Öncelikle neden kötü olduğunu anlatabilirsin mesela... Belki birlik olup sorununu çözebiliriz... Öyle ya, bir elin nesi iki elin sesi var demişler...''

Tahminimce iki üç dakika kadar geçen bir zamanın ardından konuşmaya başladı...
( Yokluğunda - 6. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 13.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.