1 Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Temeli Bozuk Yuva 1. Bölüm

Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 14.11.2015
Okunma Sayısı : 997
Yorum Sayısı : 0
Yazımıza geçmeden önce ufak bir açıklama yapalım… Buradaki olaylar ve kişiler hayal ürünüdür… Eğer yazıdan gocunanlar, alınanlar olursa muhakkak yaraları vardır… Hani derler ya yarası olan gocunur… İşte o misal… Sakın burada anlatılacakları denemeyin… Sanırım şimdi yazımıza başlayabiliriz…

Yorucu bir iş gününün ardından evine gelip kanepesine uzandı… Biraz televizyona bakıp yatmayı planlıyordu. Kafası o kadar doluydu ki televizyon karşısında kaç kanalı bilinçsizce geçtiğinin farkına varamadı… Aklını dolduran tüm düşüncelerin arasından tam sıyrıldığında bir kanaldaki program dikkatini çekmişti. Kumandayı yanına bırakıp; “Biraz bakayım. Beğenmezsem değişirim.” diye geçirdi içinden…

Birileri çıkmış, seyircilerin alkış kıyameti arasında, başka birilerinin yuvasını yapmaya çalışıyordu… “Ne kadar güzel… Sonunda hayırlı işlere vesile olan birileri çıkmış…” diye düşünürken yüzünde hafif bir tebessüm belirmişti. Ama yüzündeki tebessüm bedeninin yorgunluğuna yenik düşerek bozulmuş ve gözlerinin perdesi bir anda inmişti…

Gözlerini açtığında televizyonunu açık bıraktığını fark etti… Hâlâ aynı kanaldaydı ve hâlâ birileri başka birilerini evlendiriyordu… Lavaboya gidip yüzünü yıkadıktan sonra yine aynı kanepeye oturdu… Pencereden dışarı baktığında daha gündüz olmadığını gördü… Sonra yeniden o kanaldaki programı izlemeye başladı…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Temeli Bozuk Yuva 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 14.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.