Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 15.11.2015
Okunma Sayısı : 1059
Yorum Sayısı : 0
Birkaç erkek ve kadın arkadaşını alıp, bu tarz programlardan birinin stüdyosunda almışlardı soluğu… Birkaç yuva adayını sessiz sakin izlendikten sonra program, reklama girmişti… Tam reklamların bitmesine 1-2 dakika kala, gece vakti gelen grupta bir hareketlilik başladı… Çok belli edip de stüdyodan atılmamak için olağanüstü bir çaba sarfettiler… 

Reklamlar bittiğinde bizimkilerdeki hareketlilik daha da belirgin bir hâle gelmiş ve birden stüdyoda için bir fırtına kopmuştu… Programı izlerken haysiyetini, gururunu, onurunu ayaklar altına alan insanlara cinsel içerikli hareketlerde bulunuyorlardı… Garip garip sesler çıkararak cinsel içerikli laflar söylüyorlardı… 

Olay o kadar aniden gelişmişti ki ilk 1-2 dakika boyunca kimse ne olduğunu anlayamamıştı… Olayın farkına vardıklarında hemen teknik odadan yayını kesip reklama girmişlerdi… Güvenlik görevlileri büyük bir tedirginlik ve mümkün olandan daha fazla bir çabayla olaya müdahale etmeye çalışıyorlardı… 

Meğerse programı evinde izleyen kişi; arkadaşlarıyla da 
anlaşarak, geleneklerin göreneklerin ve nice manevi değerlerin ayaklar altına alındığını belirterek, programa katılmadan belli bir zaman dilimi önce cinsel kuvveti arttıran ilaçlardan alarak böyle bir işe kalkışmıştı…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Temeli Bozuk Yuva 3. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 15.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.