Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 17.11.2015
Okunma Sayısı : 1355
Yorum Sayısı : 0
Dördüncü gün, onu yarışmada tek bıraktıklarını açıkça belli ettiler… “Yeter ki o, birinci olmasın da içimizden hangisi olursa olsun…” diyorlardı… Hepsinin gözünü hırs bürümüştü… Hatta aralarında gizlice anlaşarak dördüncü günün yarışmacısına en yüksek puanları verdiler… Dışladıkları yarışmacı ise gayet rahat görünüyordu… Hatta onların aşağılamalarına, kendisini tek bırakmalarına aldırmıyordu… Gayet sakin bir şekilde dinliyor; “Haklısınız…”, “Tabi ki…”, “Saygı duyuyorum…” gibi kısa cevaplar veriyordu yine… Onun bu rahat hâli diğerlerini çileden çıkarıyor ve daha da üstüne gitmelerine neden oluyordu… Ama bir faydası olmadığını görünce daha da küplere binmekten başka bir şey gelmiyordu ellerinden…

En nihayetinde yarışmada beşinci güne geldiler… Beşinci gün, onun günüydü… Yarışmanın prosedürü gereği tek başına gidip alışverişini yaptı… Her ne kadar tüm yarışmacıların alışverişi tek başına yapması gerekiyorduysa da diğer tüm yarışmacılara alışverişlerinde refakat eden bir iki kişi vardı… Ama o, yardımcı kullanmak istemedi… Çünkü buna ihtiyacı olmadığını düşünüyordu…

Alışverişten sonra evine geldi... Yemeğini yapıp, sofrasını kurdu… Karşılama kıyafetini de giydikten sonra misafirlerini beklemeye başladı… Çok kısa bir müddet sonra teker teker gelmeye başladılar… Kısa bir muhabbetin ardından sofraya geçtiler ve yemeğe başladılar… Asıl yarışma şimdi başlıyordu…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Boş Mide 4. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 17.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.