1 Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Sarı Zehir 1. Bölüm

Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 18.11.2015
Okunma Sayısı : 1325
Yorum Sayısı : 0
Gönül ister ki hiç kimse raydan çıkmasın… Ama raydan çıkan ve raydan çıkartan o kadar insan var ki… Neyse… Yine uyarımızı yapıp yazımıza geçelim… Bu yazı dizisinde geçen kişi, kurum ve olaylar tamamen hayal ürünüdür… Ancak, yarası olanlar gocunabilir… Bakalım bir insan daha, nasıl raydan çıkabilir…

İşten çıkmış evine gidiyordu… Ama bugün eve gitmesi biraz daha uzun sürmüştü… Çünkü yolda giderken etrafına hem bir endişe hem de hüzün ve nefret karışımı bir duyguyla şaşkın bir şekilde bakıyordu… Yarım zamanlı bir işte çalıştığı için işinden gündüz vakti çıkmıştı… Gündüz gündüz böyle bir hadise gördüğü için belki de, bu kadar yoğun bir duygu karışımı içinde bulmuştu kendini…

Evine geldiğinde, “Bugün iş yeri çok yoğundu… Neredeyse kafamı kaşıyacak vaktim yoktu… Yani belki de halüsinasyon gördüm…” diye düşündü… İş kıyafetlerinden kurtulup hemen rahatlamak için duş almaya gitti… Günün yorgunluğunu üstünden atıp, pencerenin kenarına kuruldu ve dışarıyı seyretmeye başladı… Pencere önünden dışarısını seyrederken içi geçti…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Sarı Zehir 1. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 18.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.