Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 23.11.2015
Okunma Sayısı : 1121
Yorum Sayısı : 0
Çok değil birkaç dakika sonra yine bir “Tövbe estağfurullah…” diyerek o kanalı da değiştirir… Bu olay 3-5 kanalda daha tekrarlanır… Büyük bir sinirle televizyonu kapatıp mutfaktaki hanımına seslenir…

“Yahu hanım…”
“Efendim bey…”
“Biz, televizyona cinsel içerikli yayın mı bağlattık…?”
“Yok bey… Ne işimiz olur bizim öyle şeylerle…? Ne oldu ki…?”
“Yok bi şey hanım… Herhalde yorgunluk başıma vurdu… Yemek olunca beni kaldır… Ben, biraz şekerleme yapayım…”
“Peki, bey… Zaten 5 dakikaya hazır olur…”

Hâlâ elinde tuttuğu kumandayı yakınındaki sehpaya bırakıp, oturduğu divana uzanır… O, sadece birkaç dakika gözlerini dinlendirmek istemesine rağmen işinde edindiği yorgunluk bundan daha fazlasına sebep olacaktır… Öyle ki, gözünü kapatması ile uyku hâline geçmesi bir olmuştur…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Uçkuru Düşükler 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 23.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.