Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 24.11.2015
Okunma Sayısı : 1307
Yorum Sayısı : 0
Görüntüleri izledikten sonra yıkılır… Nasıl olur da böyle bir şey gerçekleşebilir? Hâlâ gördüklerine inanamıyordu… Kendi gözünden, canından sakındığı evlatları daha küçük yaşta ne hâle gelmişti… Bu olanları kabul etmiyordu aklı…

Az önce izlediklerinin şokunu hâlâ üstünden tam atamamışken memur beyin konuştuğunu fark ederek silkelenip kendine gelmeye çalıştı…

“Acı bir gerçek… Sizin adınıza gerçekten üzgünüm… Ama bu çocukların psikolojik tedavi görmesi lazım… Eğer maddi imkânlarınız yetersizse devlet, bu konuda size yardımcı olacaktır…”
“Ben…” konuşmaya çalışırken kelimeler düğümlenir gibi oldu boğazında… “Ben… Ben, ne diyeceğimi bilemiyorum şu anda…” Birden çocuklarına yatıştırıcı verdikleri geldi aklına… “Peki memur bey, neden çocuklarımı kelepçeleyip yatıştırıcı verdiniz…?” diye sordu…
“Immm bunu açıklaması biraz zor aslında…” derin bir nefes alıp alıştıra alıştıra söylemeye çalışır… “Kızınız; ofisteki ve ofise gelen erkeklere, oğlunuz da aynı şekilde bayanlara cinsel içerikli hareketler yapıp cinsel içerikli konuşmalarda buluyorlardı… Imm şeyy…” En zor yeri burasıydı… “Hepimizin kızmalarına aldırmadıkları ve bizden yüz bulamadıklarında birbirlerine…”
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Uçkuru Düşükler 5. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 24.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.