Açar solar bin bir çiçek,
Kimler güldü kim gülecek
Murat yalan ölüm gerçek
Dostlar beni hatırlasın
Aşık Veysel

Uzun bir zaman aralığında etkilendiklerimle ilgili duygu ve düşüncelerimi belirttiğim kişisel görüşlerimin gazete sayfalarında kaybolmasına gönlüm razı olmadı. Belli başlılarını bir kitapta toplayayım da yarınlara bir izim kalsın istedim.

İnsanoğlunun iz bırakmak isteği iç güdüseldir. Bunu tarihin derinliklerinde ve çeşitli coğrafyalarda görmek mümkün: Mağara duvarlarındaki ilkel resimlerden tutun da sınıftaki sıraların, parkların masaları, umumi tuvalet kapı arkalarındaki yazı ve resimlerin bilinçli veya bilinçsiz iz bırakma arzusundan başka bir şey olmadığı bilimsel bir kabuldür. Her türlü sanat eserleri, görkemli binalar, hatta çocuk yapmak bile ebeveynler için bir iz, bir eser sayılıyor.

Güzeli teşvik, kötüyü teşhir etmeye çalıştığım yazılarımla kubbede bir seda bırakmak ve unutulma olasılığına karşı direnmek… Ustanın deyişiyle “muradın yalan, ölümün gerçekliğini kabullenerek” Dostlar tarafından unutulmamayı dilemek.

İşte bütün mesele…
( Yazmaktan Amaç başlıklı yazı RasimCANBOLAT tarafından 2.12.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu