Sen Yazabildiğim Kadar Sen
Göğüs kafesimin altında bir ağrısın.Beni kaleme, kağıda yılarca sürgün eden.Mısralara, satırlara boğan.Henüz yazamadığımBirtek benim bildiğim Bir şiir gibisin.
Kara kalemimin ucuyla.Dünyaları anlatan ben, SeniSeni nasıl sıgdıramadım şiirlere...Gözlerini anlatsamDudakların yarım kaldıKokunu anlatsamTeninin mahçupluğu beni sardı.Şairler, şiirler, kıtaplar dolusu anlatsam seni...
Yazsam,
Seni düşünüp yine yazsam.
Hiç yorulmadan, tükenmeden
Bir aşık misali
Bir derviş gibi
Gezsem dünyayı,Bir uçtan diyer bir ucaSorsam anadoluda Bir çocuğun gözlerinde bulurmuyum seniBatıda yada küzeyde, güneydeSeni bana anlatan olurmuÇözülürmü kara uçlu kalemimŞiirlerim sen kokar mı...
Olabildiğim kadar senAnlaşıldığım kadar senAşık olduğum kadar sen Yetebilirmi mısralar, satırlar Bu beyaz sayfalar, kalemim...Seni anlatmak uğruna şair olsamŞiirlerim hep sen koksa...
GECEM / Sen ona şiir yazarsın o gider geriye yetim hayaller öksüz şiirler kalır...
(
Sen Yazabildiğim Kadar Sen başlıklı yazı
GECEM tarafından
27.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.