Karaşahin Otomotiv.

 

İlhan Murat elinde kâğıtlarla alt kata indi. Küçük ofise girdi. Genç kadın ve Ufuk aralarında yüksek sesle konuşuyorlardı.

-Ne demek ya!! Parayı alırken iyiydi.

-İlhan geldi Ufuk sus istersen.

                  İçeri giren İlhan Murat aşağılayıcı bir sırıtıkla muhatabına baktı.

-Ooo ufukçuğum da gelmiş.

                  Oturduğu koltuktan ayağa kalkan Ufuk adındaki gencin yakasını topladı.

-Sen beni aptal mı sanıyorsun lan!

-İlhan Bey lütfen ama!

-Kes lan. Doğru konuşuyorsun. Senden 400 bin aldım. Sana cillop gibi sıfır araba verdim. Sen ne yaptın? Arabaya soydurdun. Yetmedi gelip beni dolandırmaya kalktın. Otur yerine.

                  Ufuk morali bozuk oturdu.

-Hayatta en nefret ettiğim şey aklımla dalga geçilmesidir Ufuk. Arabana kasko yaptığımda experle birlikte her parçasını fotoğrafladım. Ulan sen bu kadar saf mısın? Madem araban soyuldu. Niye beni aramıyorsun? Niye polise jandarmaya rapor tutturmuyorsun? Diyelim ki panik yaptın aklına gelmedi? Niye servisi değil de başkalarını arıyorsun. Başka biri arabaya dokunursa garanti gider. Üstüne hasarlı araba sattınız diye bana geliyorsun. Adam gibi anlat. Yoksa experi çağırıp seni mahkemeye vereceğim. Anlat.

                  Ufuk iyice korkmuştu. Fısıltıdan biraz yüksek konuştu.

-Ağabey salaklık ettim özür dilerim. Yeni arabamı kutlamak için arkadaşımla otele gittik. Gece arabayı soymuşlar. Sabah bir arkadaşımı aradım, birileri gelip arabaya baktılar. Sanayiden birilerini çağırdılar. Arabanın soyulduğunu kimseye anlatamam ağabey. Babam beni öldürür. N’olur bana yardım et.

-Arabanın soyulduğunu fark edemeyecek kadar kafan güzeldi demek Ufuk.

                  İlhan Murat kendilerine doğru gelen tamirciyi işaretle içeri çağırdı.

-Arabayı gördün mü?

-Gördüm İlhan Bey.

-Ne diyorsun?

-Net bir şey söyleyemem ama en az 25-30 bin parça parası çıkar, fazla olabilir. İşçilik hariç.

                  İlhan Murat bir an düşündü.

-Araba sıfır, yüksek hızda ateşleme de bir problem oldu. İmalat hatası mı diye bakacaksınız. Parçaları tamamlayın. Orijinal olsun. Gören orijinal zannedecek. Tamam mı?

-Tamam. İlhan Bey.

-Araba hakkında dedikodu istemiyorum. Çenenize sahip olacaksınız. Sen arabayı götür. Gidince patronuna söyle beni arasın.

                  Tamirci gülerek cevap verdi.

-Patron sizsiniz İlhan Bey.

-Konuşacağınız zaman bunu unutmayın diye söylüyorum. Ustabaşı beni arasın.

                  Tamirci çıktı. İlhan Murat sevinçle kendisine bakan Ufuğa döndü.

-Şimdi Ufuk. Araba servise gidiyor. Orijinal parçaları bulup takıyoruz. Parça parası senden, işçilik benden.

-Çok teşekkür ederim ağabey.

-Konuşma Ufuk teşekkür falan da etme. Baban, araban veya sen umurumda değilsin. İyilik olsun diye yapmıyorum. Söz konusu olan itibarım. Senden, etrafından arabayla, soygunla, galerimle ilgili bir laf duyarsam seni pişman ederim. Anladın mı?

-Anladım ağabey.

-Bu işi babanın haberi olmadan halledeceğim. Servisten çıkınca arabayı bir iki ay kullanırsın. Sonra getir. Küçük bir zararla kurtulursun. Telefonunu dışarıdakilere ver. Ben seni ararım. Şimdi git.

                  Ufuk ve kız arkadaşı çıkınca İlhan Murat dışarıda bekleyen müdüre eliyle gelmesini işaret etti.

-Gel müdürüm. Bu iş kimin işi? Bu soygunu kim yaptırmış olabilir?

-Net bir şey söyleyemem İlhan Bey. Lüks segment araba satan galerilerden bu tür haberler duyuyorum. Satıştan bir süre sonra çoğunlukla bir hafta sonra evin önünde soygun yapılıyor. Hırsızlar ekip ve organize çalışıyor. Dedikodulara göre Suphi Tekin’in işi.

-Suphi kim tanımıyorum.

-Suphi Tekin namı diğer Bijon Suphi büyük bir çetenin başıdır. Bulaşırsak başımıza bela alırız efendim.

-Çok sıkı takip istiyorum müdürüm. Birileri bizi takip ediyor, satılan arabaları bu Suphi denilen adama bildiriyor olmalı. İçimizdeki haini bulmalıyız. Anladın mı? Bulunca da Orhan ağabeyimin Çakal’ına haber veriyoruz. Tamam mı?

-Tamam İlhan Bey. Sanırım Soner Bey’in bunlardan haberi var. Bilginiz olsun diye söylüyorum.

-Tamam müdürüm işine bak sen, haberleşiriz.

                 

( Bereli 16 başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 2/8/2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.