24 Eylül

 

                  Ali her sabah yaptığı gibi saat 07,40 da Karaşahin sitesinin önüne gelmişti. Saat 08.10 da Helin apartmandan çıkıp arabaya bindi.

-Günaydın Helin Hanım.

-Günaydın Ali. Ajansa gideceğiz.

                  Ali arabayı çalıştırıp hareket etti. 20 dakika ancak gitmişlerdi ki Ali’nin telefonu çaldı. Funda izinli olduğu için yerine bakan Sibel arıyordu.

-Alo.

-Helin hanım yanında mı?

-Evet.

-Telefonu verir misin?

                  Ali telefonu Helin’e uzattı.

-Alo ne var Sibel sabah sabah? Ne diyorsun? Dur Ali.

                  Helin’in yüzü birden bire karıştı.

-Tuğrul’un evini biliyor musun?

-Evet.

-Tuğrul’un evine gidiyoruz Ali. Acele et.

                  Ali gaza bastı.

                  Karaşahin logolu araba apartmanın önünde durur durmaz Helin apar topar arabadan inip apartmana doğru hızla yürüdü. Apartman girişinin önünde iki polis arabası ve polisler vardı. Ali park ettiği arabadan çıkarak kapı önündeki polislerden birine yaklaşırken apartman önüne ambulanslar geldi.

-Birader kimsin burada ne işin var?

-Helin Karaşahin’i getirdim. Olay mı var?

-Sana göre bir şey yok birader. Arabanın yanında bekle sen.

                  Bu sırada Helin apartman görevlisiyle asansöre binmişti.

-Dün gece ne oldu?

-Bilmiyorum efendim. Temizlikçiler sabah Tuğrul Bey’in dairesinde iki ceset bulmuşlar. Polisi aramışlar. Olay yeri inceleme dairede çalışıyor.

                  Helin ve apartman görevlisi beşinci katta asansörden indiklerinde Tuğrul Ercan’ın daire kapısında sivil kıyafetli bir polis diğer polislerle konuşuyordu. Yaklaştılar.

-Günaydın memur bey. Helin. Karaşahin Holding Basın, halkla ilişkiler müdürü. Neler olduğunu öğrenebilir miyim?

                  Günlük sakallı komiser Abdullah Karasakal Helin’e ilgisizce baktı. Kendini tanıttı.

-Komiser Abdullah Karasakal, Asayiş Şubeden. Bu daire holdinginiz güvenlik Müdürü Tuğrul Ercan’a mı ait?

-Evet Tuğrul burada oturuyor.

-Tuğrul Bey’in nerde olduğunu biliyor musunuz?

-Hayır Komiser. Dün gün boyu Tuğrul ile görüşmedim. Neler olduğunu anlatacak mısınız?

-Helin Hanım Tuğrul beyin dairesinde kimliklerini henüz tespit edemediğimiz iki erkek cesedi bulundu. Görünüşe göre tabancayla öldürülmüşler. Yatak odasındaki kasa açılmış. Tuğrul Bey’in sağ olup olmadığını bilmiyoruz. Telefonuna ulaşamadık. Arkadaşlar parmak izi ve delil araması yapıyorlar. Apartman görevlisi maktulleri tanımadığını daha önce hiç görmediğini söyledi. Maktullerin kimlik bilgilerine ulaşır ulaşmaz ifade için sizi Emniyet’e çağıracağız.

-Holding olarak güvenlik Müdürümüzün dairesinde iki ceset bulunduğunu medyada okumak, duymak istemeyiz Komiser.

-Devlet memuru olarak bizler soruşturma dosyaları hakkında basın açıklaması yapmayız Helin Hanım. Basın organlarında yayınlanan haberlere karışmamız mümkün değil. Siz çalışanlarınıza sahip olun.

                  Helin topuklarının üstünde döndü.

-İfade vermek için Emniyet’e gelmeniz gerekiyor.

                  Helin oldum olası devlet memurlarını hele de polisleri sevmezdi.

-Ararsınız geliriz memur bey.

( Bereli 34 başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 16.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.