Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 16.12.2022
Okunma Sayısı : 445
Yorum Sayısı : 7

Yok yok hemen ‘’ Hocam sapıtma! 6 Yaşındaki kız çocuğu ile evlenmek diye bir şey olmaz. Bunun aması fakatı olmaz.’’ Diye kızmayın. 6 Yaşında bir kız torunu olan ve o kız torunu hayattaki en sevdiği varlığı olan bir dede olarak ben de siz gibi 6 Yaşındaki çocuk ile evlilik olmaz diyorum.
Eee. Madem olmaz diyorum o halde ne b.k yemeye böyle bir başlık attım? Anlayacaksınız efendim. Az sabır.
Ben diyorum, siz diyorsunuz, biz diyoruz, bizler diyoruz ama yine de birileri çıkıyor, 6 Yaşındaki kız çocukla nikah kıyıyor dahası o çocukla cinsel ilişkiye giriyor.
Bu iğrenç ve insanlık dışı sapıklık karşısında en küçük bir vicdan azabı, en küçük bir utanma, sıkılma söz konusu değil bahsi geçen sapıkta veya aynı türden diğer sapıklarda.
Soruyorsunuz kanınız donmuş bir vaziyette: ‘’ Ulan şerefsiz! Sende hiç mi Allah korkusu yok?’’
Aldığınız cevap daha da kanınızı donduruyor.
‘’ Ben Allah’ın emrini yerine getiriyorum. Allah’ın izin verdiği bir şeyi yapıyorum. ‘’
Şaşırıyorsunuz, öfkeleniyorsunuz ama merak da ediyorsunuz. Soruyorsunuz ‘’ Nasıl yani? Allah sana 6 yaşındaki bir çocukla cinsel ilişkiye girme izni mi veriyor?’’Diyorsunuz
Şerefsiz, açıyor Kur’anı ve başlıyor Tal’ak Suresinin 4. Ayetinin mealini okumaya: ‘’ Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz, onların bekleme süresi üç aydır. Gebe olanların bekleme süresi ise, yüklerini bırakmaları (doğum yapmaları)dır. Kim Allah'tan korkarsa, Allah ona işinde bir kolaylık verir.’’
Anlamıyorsunuz tabii ki. Öncelikle talak ne onu bilmiyorsunuz. İddet ne bilmiyorsunuz. Dahası bu ayette ne anlatılıyor onu da bilmiyorsunuz.
Şerefsiz sapık sizin bu cehaletinizden istifade anlatıyor.
‘’Bak ! Bu ayette Rabbimiz diyor ki: Boşayacağınız kadınlar için ister adetten kesilmiş olsun, ister adet görmeyenler olsun, işte onları boşadıktan sonra evinizden salmak için üç ay bekleyin.( Buna iddet süresi deniyor ki medeni hukukta da var. Kadın olsun erkek olsun yeniden bir başkasıyla evlenebilmek için dört ay beklemek zorundadır. )
Yine anlamıyor ve soruyorsunuz? ‘’ Eee. Bunun 6 yaşındaki kız çocuğuyla evlenme ile ne alakası var?
Cevabı patlatıyor: ‘’ Baksana ayette ‘’Adet görmeyenler’’ diyor. Onların boşanmasından bahsediyor. Kim adet görmez? 9 Yaşından küçük kızlar. Dokuz yaşından küçük kızlar boşanabildiğine göre ( bunu ayet söylüyor ) onlarla evlenilebilir de. Altı yaşındakiyle de evlenilir, bir yaşındakiyle de...’’
Resmen beyninizin ırzına geçildi mi? Geçildi.
Bir tarafta ben gibi altı yaşındaki kız torununuz gözünüzün önüne geliyor, öte tarafta dininiz imanınız... Şerefsiz öyle bir şey söylüyor öyle bir delil sunuyor ki ya ‘’ İçine tükürürüm böyle dinin. Benim kitabım böyle diyorsa, benim Allah’ım böyle bir iğrençliğe izin veriyorsa, ben o kitabı da o Allah’ı da tanımıyorum.’’ Diyeceksiniz ya da ‘’ Ben altı yaşındaki torunumu kimselerle evlendirmem ama madem ki bu konu benim kitabımda var o halde ben bu konuda ağzımı açmayayım diyeceksiniz.
Peki üçüncü bir alternatif yok mu?
Yahu olmaz olur mu? Var elbette. Var olmasına var da ‘’ Şeyhin huzurunda bir saniye ayakta durmak bin rekat nafile namazdan daha hayırlıdır’’ sözüne inanıp şeyhinin huzurunda bir kaç dakika ayakta durmak suretiyle Allah’ın huzurunda bin rekat namaz kılmaktan daha fazla sevap elde edeceğini sanan Allah’ın kaz beyinlilerine o alternatifi nasıl anlatırsın? Nasıl dersin ‘’ Be Allah’ın geri zekalısı ! Adet göremeyen demek ille de 9 yaşından küçük kız demek midir? Hastadır, bazı rahatsızlıkları vardır, adet görmüyordur. Normal menopoz döneminden çok çok önce diyelim ki 19-20 yaşlarında adetten kesilmiştir ya da uzun süredir adet görmüyordur. Niçin bunu akletmiyorsun da ‘’ Hımm adam haklıymış. Kur’anda da varmış altı yaşında kız çocuğu ile evlenilebileceği’’ Diye düşünüyorsun? Yahu Allah’ın kulu neden aklını başkalarının ceplerinde gezdiriyorsun. Allah sana da akıl vermiş. Kullansana.
Bir de şu durum vardır:
Hani bizim memlekette yani Kars’ta bir söz vardır ‘’ Osuraklı g.te arpa ekmeği bahane.’’
Çıkar bir sürü osuraklı g.tlüler, ‘’Sizin kitabınız emrediyor sapıklığı oooolum. Daha neyi tartışıyorsunuz? Ben işte bu sebepten dini imanı kitabı bir tarafa bıraktım da deist oldum ya da ateist oldum’’ Der. Ben kendi adıma ‘’ N’aapayım deist ya da ateist olduysan? Taksim’den aşşağı Kasımpaşa’’ derim, mevzu kapanır. Bizim asıl sorunumuz zaten bu arpa ekmeğini bahane eden osuraklı g.tlüler değildir. Bizim asıl sorunumuz Mehmet Akif’in de işaret ettiği, dinimizi maskaraya çeviren kudurmuş köpeklerdir. Asıl itlaf edilmesi gerekenler işte bunlardır. Bizler öncelikle ağızlarını açınca iman- din ama kalpleri şeytan- cin olan bu habis uru vücudumuzdan temizlemedikçe osuraklı g.tlüre söyleyebilecek çok fazla bir sözümüz olamaz.
******
Şimdi Hz. Ayşe’nin Peygamberimizle kaç yaşında evlendiği konusuna gelelim. Niçin gelelim? Çünkü bizim pedofili sapıkları ‘’ Peygamberimiz Hz. Ayşe ile 6 Yaşında evlendi 9 Yaşında gerdeğe girdi. O halde 9 yaşındaki bir kızla gerdeğe girmek dinen caizdir diyorlar ve sapıklıklarına işte bunu maske yapıyorlar.
Peki nereden çıkıyor bu Hz. Ayşe’nin peygamberimizle dokuz yaşındayken gerdeğe girdiği olayı?
Pek çok kaynakta var... Haddinden çok kaynakta var... Bunlardan sadece ikisini ele alacağım.
1- Taberi---- Taberi yazdığı kitabında Hz. Muhammed ile Hz. Ayşe’nin risaletten önce evlendiğini söylüyor. Yani Hz. Muhammed’e ilk ayetlerin geldiği 610 Yılından önce... Diyelim ki 610 olsun tarih. Sonra aynı Taberi aynı eserinde Peygamberimizle Hz. Ayşe’nin Hicretten iki yıl sonra evlendiklerini söylüyor. Hicret 622 yılında olduğuna göre demek ki 624 Yılında evlenmişler.
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu değil mi?
Hangisi doğru? 610 mu 624 mü?
İşte kafaları allak bullak eden soru ve sorun bu.
Aslında ikisi de doğru.
İyice kafalar karıştı değil mi? Haklısınız. Zira günümüzde nikah demek, gündüz imzayı at akşam da kızı yatağa at anlamına gelir. Oysa 610 ve 624 yılları için böyle değildir.
610 yılında nikah yapılır ki bu tarihte yaş altı ya da dokuzdur. 624 yılında da gerdeğe girilir ki yaş 20 – 23’tür.
Hz. Ayşe kaç yaşında gerdeğe girmiş efendim? 20 ya da 23 yaşında.
2- İbn’i Sa’d adlı Tarihçi ise doğrudan Doğruya Hz. Ayşenin kendi ağzından bize bir hadis nakleder (!) Bu hadise göre Hz. Ayşe, Hz. Muhammed’in kendisini babası Ebubekir’den istediğinde altı yaşında, gerdeğe girdiklerinde ise dokuz yaşında olduğunu söylemiş.
Evet...Müminlerin annesi Ayşe bir erkeğe gerdeğe girdiğinde kaç yaşında olduğunu bizzat kendisi söylemiş(!)
Biz Müslümanlar, yüzlerce sene İbn-i Sa’d’ın anlattığı bu palavraya inanıp ‘’ Hz. Ayşe dokuz yaşında gerdeğe girdi peygamberimizle.’’ Diye yazmışız, hatta din derslerinde, siyer derslerinde hep böyle anlatmışız. Avucumuza konan hapı ‘’ içinde ne var?’’ Diye merak etmeden yutmuşuz. Peygamberimize olmadık hakaretler ve iftiralar atılmış bu ve benzeri palavralar yüzünden.
Şimdi sıkı durun:
Hz. Ayşe -- Ölüm tarihi : 678
İbni Sa’d—Doğum tarihi: 777
777 Yılında doğmuş bir insan 678 Yılında ölmüş bir insanın bizzat kendisinden bir bir hadis ( ya da anı diyelim ) duymuş olabilir mi? Olamaz. Ama konu Hz. Muhammed’e ve İslam dinine saldırmrak olunca İbn’i Sa’d referans alınır rahat rahat.
Bir de şu var ki hiç nazar-ı dikkate alınmaz:
Mesela bazı yerlerde sizin bir olarak bildiğiniz bir bir başka yerde bir değildir.
Anlamadınız sanırım izah edeyim:
Mesela Afyon’un Sandıklı İlçesinde ‘’ On dönüm patates tarlam var.’’ Diyen biri size 20.000 Metrekare bir tarlası olduğundan bahsediyordur. Matematik bilimine göre bir dönüm 1000 metrekaredir ama Sandıklı halkına göre bir dönüm 2000 metrekaredir. ( Sandıklılı tanıdığı olan varsa sorabilir. )
Yani Hz. Ayşe de ‘’ Gerdeğe girdiğimizde 9 yaşındaydım’’ Demişse bile bu rahat rahat 18 yaş olabilir ki doğrusu da zaten budur. Ama doğru söyleyen hep dokuz köyden kovulmuştur. Öyle ki bu tür palavraları içeren kitapları ortadan kaldırmak isteyen Padişah II. Abdülhamit’i tahttan indiren fetvada tahttan indiriliş sebeplerinin en önemlisi din kitaplarını yaktırmasıdır (!)
Şimdi pek çok arkadaş ‘’ Hocam hele dur. Yukarıda Peygamberimiz ile Hz. Ayşe’nin nikahı 6 yaşında kıyıldı diye yazmışsın. O kısmı gargaraya getirme o konu çok önemli ‘’ Demiş olabilir
Evet dedim sevgili okurlar. Dizi yazımın ilk bölümünde de padişahların da kızlarını henüz iki yaşındayken nikahladıklarından bahsetmiştim hatırlayacak olursanız.
Ancak yine demiştim ki ve diyorum ki bu tür nikahlarda ‘’ Gündüz nikah kıy akşam yatağa at.’’ Diye bir durum söz konusu bile değildir. Yani bu günümüzün nikahı gibi bir şey değildir.
Yahu Allah aşkına hiç ‘’ Beşik kertmesi ‘’ denen bir şey duymadınız mı? Bizim toplumumuza hiç de yabancı değildir ve biz, Türkler olarak Gök Tanrı’ya inandığımız zamanlardan beri var olan bir gelenektir bu. 21. Yüz yılda böyle bir şeyi tasvip etmek elbette mümkün değildir. Doğruluğu yanlışlığı tartışılır elbette. Ama bize hiç de yabancı değildir beşik kertmesi.
Şimdi söyleyin a dostlar. Beşikleri üzerine çentikler atılan bir aylık Huriye bebek ile iki yaşındaki Ahmet çocuk, çentikler atılır atılmaz gerdeğe mi giriyorlar? Sorusu bile komik değil mi?
Bunun böyle olduğunu İslam Dinini kendi sapıklıklarına alet eden şerefsizler de o şerefsiziler üzerinden İslam dinine saldıran şerefsiziler de domuz gibi bilirler. Bilirler ama gerçekler her iki tarafı da rahatsız ettiği için birbirlerine ya da gerçekleri yazanlara saldırırlar.
Evet... Konuşulacak ne çok şey var değil mi? Aklınıza takılan pek çok soru da var mutlaka. Konuşalım o zaman. Yani devam edecek...
( 6 Yaşındaki Kız Çocuğuna Nikah Kıyılır Ama... başlıklı yazı Sami Biber tarafından 16.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.