Sevgiliye mektup

Dün gördüm seni her gün yanımdaymışsın gibi içime hüzün dolu huzur sığdı. Seni özlediğimi hissediyorum. Çikolata kokunu, dudakların da erimeyi özlüyorum üzüm gözlüm.
Süzülmüşsün zayıflamışsın kendini hor görmeye başlamışsın yapma. Benim sana sevdam fezaya erişir. Bu apansız hayatın bitmek bilmez dertleri yavaş yavaş alırken senden beni sana gün be gün doyamadığım anımsıyorum.
Bu gün senin ile oturduğumuz parka gittim iki sevgili elle ele göz göze oturmuş sevgilerini paylaşıyorlar ne kadar acı bir sahne ben o bankta elini tutamadım yüzüne bakamadım öpemedim seni sen incinme diye içim pare pare senin adını kazıyor her zerreme ben ise seni sevmekten başka hiç birşey yapamadım.
Yağmur yağıyor bugün senle çam dolu sokakları aştığımız günler geliyor gözümün önüne kimse görmesin diye kaldırımların ağaç diplerinde öptüğüm ıslak yanakların, elinin sıcaklığı... bu anılar tozlu yüksek raflara kalkmak zorunda mı?

Ey gözlerimden süzüm süzüm süzülen yaşlar ben bu hayatta ne hakkettim ki bu aşkı hakkedeyim haklısınız. Ey taş kalplim senin yüksek duvarlarını aşmak bana düşmemeli benim çorak kalbim yakışmaz cennet dudaklarına

Ben gün be gün dinmek bilmez göz yaşlarıma söz geçire durayım ey sevgili sen mutlu ol  cennet dudakların çiçeklensin üzüm gözlerin gülsün  ben çıra gibi yanmayı çok iyi bilirim.


( Sevgiliye Mektup başlıklı yazı İslamokan17 tarafından 10.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.