Hayat diyorum, yaş kaç olursa olsun şaşırtmaya devam edecek. İlkler ve sonlar yaşanacak, vazgeçişler ve her şeye rağmen “bir umut”lar.. 

   Bu bir yolculuk ve geçtiğin hiç bir yol birbirine benzemeyecek. Sen ilerlemeye devam ettikçe durmana sebep çok şeyle karşılaşacaksın. Bazen acı karşısında durup dinlenmeyi seçecek bazen tüm zorluklara göğüs gerecek o gücü içinde hissedeceksin. Bazen gel-gitler ve med-cezirler içerisinde kendini kaybedecek bazen bu yolculukta sadece kendine yolculuklar yapmayı seçeceksin. 

Hislerin ve seçimlerin ne olursa olsun bu hikaye senin 🦋 

( Yolculuk başlıklı yazı eylül_mavi tarafından 23.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu