Bu çocuklar bir alem. Hepsi isyanlarda. Artık uyumak istemiyorlar, emzik emmek de istemiyorlar ve anne babalarına sesleniyorlar "Anne ve babalar Artık bizi uyuturken şu E harfinden vaz geçiniz lütfen. " Eeeeee eeeee eeeee nedir yahu! Bıktık bu  Eeeeee Eeeeee den...

Bir tek E harfine mi kaldık? Bazı zamanda Ooooooo oooooo oooo deseniz olmuyor mu? Ya da Uuuuuuuuu uuuuuuu uuuu deseniz mesela... Ya da her zaman sesli harfler ile mi olacak bu uyuma işleri? Bazı zaman da kkkkkkkkk ya da sssssss deyin canım... Eeeeeee eeee bir tarafa yirmisekzi tane harf bir tarafa...

Ya bu çocuklar bir alem. Tutturmuşlar Eeeeeeee eeeeee eeeee demenizi istemiyoruz artık diyorlar. İyi de bu işe yani uyku uyuma meselesine en giden harf Eeeeeee ve eeeee... Ne yapalım biz yani. Bu Eeeeeee eeeee  meselesi ta Orta Asya'dan beri böyle. Oğuz Türkleri de çocuklarını uyuturken Eeeeeee eeeee derlermiş, Göktürkler de Eeeeee dermiş Uygurlarda... Hatta ve hatta Çinliler bile Eeeeeeeee nin Çincesini söylerlermiş Türklerden öğrenmişler...

Ha birde şu dandini dandini dastana meselesi var ki o da çok önemli bir konu. Yani ne oluyor dandini dandini dastana danalar girmiş bostana deyince, sonrasında kov bostancı danayı yemesin lahanayı filan da diyor bu büyüklerimiz. Bostan da bir tek lahana mı var? Başka başka sebzeler filan yok mu? Bir lahanaya mı kaldı bu memleket? Buradan bostana giren danalara sesleniyorum lahanalardan vaz geçin artık lahanalardan size yar olmaz...

Bundan sonra  artık örgütleniyoruz ve Tüm Beb Der olarak bu Eeeeeee den ve danalı tekerlemelerden vaz geçmenizi öneriyoruz şiddetle... Tüm Beb Der de Tüm Bebelerin Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği olmaktadır... Yaşasın Eeeeeee Eeeee ve Eeeeeeya karşı isyanlarımız. Son olarak da şunu söylüyoruz Eeeeeeeee yeter artık beeeeeeeeeeee!
( Zamane Bebeleri İsyanlarda başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu