1 Beklemekten Nefret Ediyorum
Nasıl kızgınım bir bilsen.. Hayır bilme, hiç görme, duyma bile. Sen öylece kal ben de bu halimle kalayım. Yine sana kıyamayıp kendime zarar vereyim, canımı yakayım. Bunları hak ediyorum. Hak ettiğim için daha çok acıtıyorum canımı. Kendime kızgınlığım hiç bitmiyor. İyice kendimle aram açıldı. Neden böyle oldu anlam veremiyorum. Neden böyle olmak zorunda? İçimdeki umut neden illa hüznün bataklığına düşüyor? Hiçbir hüznün etkisi altında olmadan umut etmek, gülmek istiyorum artık. Seni her şeyin üstünde tuttum. Sürekli bekledim, sabrettim. Seni sensiz bile sevdim. Her şeye rağmen her şeye göz yumarak çıkarsız sevdim seni, tertemiz duygularla sevdim. Ufacık bir sıcaklığına muhtaçken payıma üzülmek düşüyor. Çok kızgınım, çok üzgünüm. Kızdıkça, üzüldükçe daha çok ceza veriyorum. Fotoğraflarına artık bakmayacağım. Sildim telefonumdan. Bekliyorum, senden artık bir haber bekliyorum, bir adım bekliyorum. Kafamda soru işaretleri artıyor ve korkuyorum karamsar düşüncelerimin doğru çıkmasından. Korkuyorum, ilk kez bu kadar çok korkuyorum. Kendime verebilecek bir umudum kalmadı artık, kendimi kandıracağım bir bahanem de kalmadı artık. Bekliyorum çaresizce.. Bekledikçe içimdeki korkular daha çok acıtıyor kalbimi. Beni acaba seviyor musun? Senin için ne anlam ifade ediyorum? İyice düşünüp iyice üzülüyorum. Yoksun; sesin yok, senden hiçbir haber yok. Özlüyor musun beni acaba? Seviyor musun? Hiçbir şey bilmiyorum. Bilmemek beni delirtiyor. Yoksun o yüzden de bekliyorum. Soruların cevap bulmasını bekliyorum. Bekliyorum ve bu beklemek bana hiç iyi gelmiyor. Bekliyorum ve bekledikçe daha çok eriyorum.. Bekliyorum.. Bekliyorum.. Beklemekten nefret ediyorum…
( Beklemekten Nefret Ediyorum başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 2.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.