1 Hüzünlerin Sonu Mutlulukların Miladı

Bir Yerde karanlık gördü mü hemen oraya hücum eden ve geceleri aydınlatan yıldızlar gibi aşkın da karanlık yüreğime işledi ve aydınlattı yüreğimi.Işığım olan seni nihayet buldum ve de seninle çok mutluyum.Önüme hergün sevinçlerle,mutluluklarla dolu seçenekler sunuyorsun, mutlu olmamı sağlıyorsun herşeyim.Senden önce hiç böyle bir şey yoktu...Sen geldin herşeyimi değiştirdin ve değiştirmeye de devam etmektesin bitanem.Her günüm her anım hüzünlerden, yalnızlıktan ibaretti. İyiye dair,mutluluğa dair hiçbir şeyim yoktu; çünkü ümidim ve inancım yoktu. Ne zaman ümit etmeye kalksam,ne zaman hayal kursam hep yıkılıyordu.O yüzden hayal kuramıyordum ve geleceğe dair hiç ümidim yoktu.Ne de olsa senaryo belliydi:sevinç ve mutluluk görünümlü bir hayat,mutluluk düşünen ve hayaller kuran ben,hep hüzünle ve hayal kırıklıklarıyla noktalanan bir son!hayatım hep böyle bir senaryodan ibaretti ve benim rolüm ise belliydi;hüzün!Çok şükür ki sen çıktın karşıma.Artık sen varsın dünyamda,.Bunca zaman beni bulmayan sevinçler ve mutluluklar meğer senin gelişini beklemişler bitanem.İyi ki de beklemişler çünkü sen beklediğime değersin! Henüz yolun başında olmamıza rağmen geleceğe dair çok ümitliyim...Ümidim oldun belki de ilk kez böylesine geleceğe dair ümit verdin inanç verdin bana...Yoksa böyle olamazdım kesin. Ne mutlu bana ki seninleyim artık.İçinde sadece SEN olan bir hayatım var artık!Gerçekten bekleyince,sabredince oluyormuş,murada eriliyormuş.Bana bunu öğrettin.Şükür ki seninle muradıma erdim çünkü seninle hiç olamadığım kadar çok mutluyum bitanem!Sen hüzünlerin sonu mutlulukların miladısın! İyi ki yanımdasın, iyi ki varsın ve benimsin! 
( Hüzünlerin Sonu Mutlulukların Miladı başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 21.08.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.