1 Sadece Bugün
Yanında olmak istiyorum. En çok da bugün istiyorum sadece bugün Sonra varsın sensiz aylar geçsin ne oluyorsa olsun. Sadece bugün seninle olayım. Sadece bugün.sonra dursun zaman dursun hayat dursun her şey. Bedelini ödemeye hazırım. Bugün olamayacaksam yanında hiç olmayayım. Hiç gelmeyeyim hiçbir şey olmasın. Bana bugün lazım. Bana bugün seninle olmak lazım.. Bana bugün ihtiyacın var. Bugün yanında olmalı beraber umutsa umudu sevinç ise sevinci mutluluksa mutluluğu acıysa acıyı yaşamalı seninle ağlamalıyım seninle üzülmeliyim. Yaşanacak ne varsa bugün seninle yaşamalıyım.. Sadece bugün benim olsun seninle olmak için. Bugün elinden tutmalı bugün saçlarını okşamalı bugün sana sarılmalı bugün ağlamalıyım. Dünü yarını hiçbir şeyi istemiyorum sadece bugünü istiyorum. Sadece bugün.. Seni çok seviyorum!!
( Sadece Bugün başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 4.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.