1 Seni Seviyorum Herşeyim
Çok kısa bir sürede başladı serüvenimiz... Belki de bu kadarını ikimiz de beklemiyorduk. Yani bu kadar kısa bir sürede bu kadar sevip, bağlanmayı... Ama olan oldu sonuçta ve nihayet hayatımdasın aşkım. Belki de uzun zamandır bu anı bekliyordum. Ama beklediğime gerçekten de değdi! Üzüntülerimi gelir gelmez tek seferde silip attın yüreğimden. Gönlüme bahar temizliği yaptırdın. Yıllardır hep kirlenmişti, yaralar almıştı yüreğim zaten. Sayende birşey kalmadı içimde senden başka! Mutluluğun ilk tohumlarını yavaş yavaş yüreğime ektin. Filizlenmeye başladı bile mutluluklar. İyi ki geldin, İyi ki varsın aşkım. kimseye benzemiyorsun çok farklısın ve bu farkını bana fark ettirdin. Sana söz veriyorum hep farkında da olacağım farkının! Yeter ki sen gerçekten sev ve benimle ol hep! Senden fazla birşey istemiyorum aşkım. Ne yaparsan ne kadar seversen,değer verirsen emin ol kat kat fazlasını gösteririm sana. "Benim gibisi bulunmaz!" işte sana bunu göstereceğim aşkım sevgimle. Başkalarına benzemeyi de benzemeni de istemem asla. Benim için "Herşeysin", benim için "farklısın, özelsin!" Hep de öyle ol aşkım. Ben herşeyinle seni kabul ettim, sevdim ve BENİM'sedim aşkım. Sen de herşeyinle sev beni, hep benimle ol lütfen... Seninle çok mutluyum. İnşallah inanıyorum ki hep de sayende mutlu olacağım aşkım. Beni tekrar hayat bağladın. Seni çok seviyorum herşeyim. İyi ki varsın ve iyi ki benimsin! 
( Seni Seviyorum Herşeyim başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 14.01.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.