1 Yalan Aşklar

Birini seversin ve de ona dair,geleceğe dair hayalleriniz olur kimi zaman. Mutlu olursunuz.Herşey çok iyi gider. Her geçen an bir önceki andan daha çok sevmeye başlarsın ve daha çok bağlanırsın.Ama herşey tam yoluna girdi derken,tam aşkı bulmuşken herşey biter.Bitmesine anlam veremezsiniz bile ve gider giden...Artık onsuzluk ve hüzün başlar... Eğer sevdiğiniz kişiyle yollarınız ayrılıyorsa ve sizi yalnız bırakıyorsa emin olun ki sevmemiştir gerçekten.Zaten gerçek seven ne olursa olsun gitmez...Zaten aşklar hep yalan dolan ve gerçek aşkı bulmak çok zor olmuş.İlişkiler kısa süreli ve değişmeli oluyor.Biri gidince ertesi gün diğeri geliyor veya biri bulunuca diğeri terk ediliyor.Seni seviyorum diyen diller yalan,seviyorum derken bakan gözler yalan,aşk yalan...Bugün seninle olan ve sensiz asla olmam ve vazgeçemem asla senden diyen diller yarın başka birine bu sözleri söylüyor...Seni bugün herşeyiyle seven kişi bir bakıyorsun ertesi gün seni herşeyiyle terkediyor ve başka biriyle oluyor.Olan yine sana oluyor ve sen üzülüyorsun gidenin ardından,seni yalnız bırakanın ardından...Sen onsuzluğa alışmak için mücadele verirken o ise başka birisini bulmuştur ve seni gittiği gün unutmuştur zaten...Ne yaparsan da geri dönmez artık... 
( Yalan Aşklar başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 12.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.