1 Birlik Ve Beraberlik

İçten dışa güçlerle çökertilmeye çalışılan bir ülke halindeyiz. Sürekli kandırılıyoruz ve birbirimize farklı gözlerle bakmaya başlıyoruz. Bunca zamandır birlik ve beraberlikle kardeşçe yaşadığımız günleri unutmaya başladık ya da öyle gösterilmeye çalışıldı. Savaşlarda beraber mücadele ettiğimiz ama şimdi ise birbirimize farklı baktığımız günler başladı. Sen Kürtsün, sen Alevisin, sen şöylesin bilmem böylesin... Geçmişte Türküyle, Kürdüyle, Alevisiyle ve Lazıyla savaşmadık mı? Kimse geçmişi düşünmek istemiyor ki zaten. Eğer biraz da olsa geçmişi düşünüp hareket edilseydi şimdi böyle bölünmeler daha az olurdu. Düşünmek, geçmişe bakmak kimsenin işine gelmiyor. Gerçeği bulmaktan ve öğrenmektense başkalarının yalan yanlış sözlerini tercih ediyoruz ve onlara kanıyoruz. Biz başkalarına kandıkça zaten ülkede birlik beraberlik olmaz ki. Hep birbirimize karşı ön yargılı davranıyoruz. Eğer Kürt isen tamam bu terördür diyoruz, bilmem şöyleyse şudur diyoruz. Birbirimize böyle davrandıkça nasıl birlik berberlikten söz edebiliriz ki... ? Lütfen daha duyarlı olalım...Çünkü Herkes bir değildir...
( Birlik Ve Beraberlik başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 10.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.