1 Son Nefesim
Baksana sevgilim günler ne çabuk gelip geçiyor.Zaman durmak nedir hiç bilmiyor. Yine bir günü daha geride bırakmak üzereyiz. Yeni bir gün, yeni bir umut bizi bekliyor. Acı tatlı birçok şey yaşasak bile yine de hayat devam ediyor. Devam eden hayat sürekli her yeni günde sürprizlerini de beraberinde getiriyor. Sevinçler ve üzüntüler yineleniyor, mutluluklar ve hüzünler sürekli yenileniyor. Hayat kapalı bir kutu gibidir. Ne olacağı içinden nelerin çıkacağını bilemezsin. Hayat sürprizlerle doludur. Neleri getireceğini, neleri bizden alıp götüreceğini bilmek gibi bir şansımız yok. Ancak yaşayarak anlarız... Sen hayatıma gelene kadar hüznü yaşamak gelenek gibiydi. Sürekli hayat hüznü getiriyordu. Sonra umursamaz bir şekilde çekip gidiyordu hüzünle bırakarak... Ta ki sen gelene kadar... Şimdi sen varsın mutluluğum. Geldiğinden beridir hiçbir üzüntü kalmadı, hepsi gitti çok şükür. Şimdi mutluluklardan mutluluk beğeniyorum seninle. Gelişin hayatımın miladi oldu. Tarihim geldiğin günden itibaren başlıyor. Hem geçmişim hem de geleceğimsin aşkım. Seni kaderime yazdığı için Rabbim'e ne kadar şükretsem de az olur. Iyi ki Rabbim seni karşıma çıkardı aşkım. Rabbim seni hep bana bağışlasın, üzüntülerden ve nazarlardan korusun inşallah..! Seninle hiç olmadığım kadar mutluyum. Allah'ın izniyle de hep mutlu olacağız. Hiçbir şey aşkımıza engel olamayacak. Son nefesimi ne zaman veririm bilmiyorum. Ama son nefesime kadar hep seni,sadece seni solumak istiyorum! Son nefesim seni çok seviyorum... 
( Son Nefesim başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 12.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.