1 Bugün
Öyle bir şey ki hayat; asla anlam veremiyorsun ve anlayamıyorsun. Bir bakıyorsun ki zaman geçiyor. Her şey gelip geçiyor asla geçmez demene rağmen. Ve sen her şeye rağmen bir şekilde hayata tutunuyorsun. Her şey senin içni bitmişken bile, her şeyden ümidini kesmişken bile. En kötü anında her şeyden koparken bile hayat seni oyunun dışında bırakmadı, en mutlu anlarında da oyun dışında kalmadın. Acısıyla tatlısıyla zaman geçiyor. Ve sen zamanla her şeyin farkında varıyorsun, zamanla öğreniyorsun her şeyi. Çünkü zaman geçtikçe büyüyorsun. Şimdi düne göre daha büyüksün. Yarın içni ise bilinmez bir labirentsin. Ama sen bugünden ibaretsin. Bugünü yaşıyorsun; bugün yaptığın, bugün düşündüğün, bugünki ruh halindeki kişisin. Dün yaşadığın veya yarına dair ki yaşayacakların değil bugün önemlidir. Sen BUGÜN adlı filmin başrolüsün. Her şey senden ibaret, her olay sana göre şekil almış bu filmde. Bugün senin günün. BUGÜN adlı filmde ben yardımcı oyuncuyum. Senin mutluluğun için elimden gelen herşeyi yaparım. Filmin sonu sana bağlı ve sen sadece bugününü düşün, bugünününü yaşa ve şnu da unutma ; ne yaparsan yap, ne olursa olsun yalnız değilsin. Ben her zaman yanında olacağım. Bugün senin doğum günün. Geçmişi bir kenara bırakıp yalnızca bugünü yaşa. Başka hiçbir şeyi düşünme. Bugün mutluluk miladı olsun. Yepyeni bir sayfa aç kendine. Bugün senin doğum günün. Yeni bir yaş ve yepyeni bir sayfa açma zamanıdır. Bugün senin doğum günün. İyi ki doğdun, iyi ki varsın. Nice mutlu, sağlıklı, güzel yıllar geçirmen dileğiyle..
( Bugün başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 4.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.