1 Hasretim Sana

Hiç kimsenin hiç kimseyi sevemeyeceği kadar çok seviyorum seni ve de sevmeye devam edeceğim seni bitanem. Kimseyi sevmedim böyle ve de kimse için bu kadar gözyaşı dökmedim hayatımda. Tek sevdiğim, tek aşk olduğum, aşık olduğum sen oldun. Ölürken bile sana hasret bir şekilde öleceğim. Hep sana hasret kaldım ve de kalacağım her zaman. Bendeki adın hasret senin. Sana hep hasret yaşadı bu yürek. Seni hep uzaktan sevdi bu yürek. Seninle olup da aşkı doya doya yaşayamadım, seni seninle doya doya yaşayamadım bitanem. Seninle olmak istiyor bu yürek. Hasretime acılar da eklenince çekilmez oluyor seni beklemek. Ama hep seninle olabilme umuduyla yaşayacağım ömrümün son anına kadar. Zaten gönül sevince umut da eder, Hep umutla da bekler. Sevenin tek ışık kaynağıdır umut etmek. Sevenlerin tek güvencesi, Tek sığınağıdır umut etmek. Umut ediyorum her zaman seninle olmayı. Umutlarımı da aldım yanıma seni bekliyorum bitanem. Seninle olacağım ve de aşkı doya doya yaşayacağım günü bekliyorum. Ne kadar sürer bu beklemek bilmiyorum ama bekleyeceğim ve de umut edeceğim daima. 
( Hasretim Sana başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 13.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.