1 İyi Ki Varsın

Belki çok büyük hatalarım olmuştur, belki sana gösterdiğim ilgiyi yeterince hissedememişsindir. Ama seni çok sevdiğimi unutma sakın. Ben ne yapıyorsam bizim için yapıyorum. Hiçbir art niyet ya da kötülük düşünerek bir hatayı yapmadım yapmam da aşkım. Çoğu zaman çocuksu oldum, çocuksu hareketlerde bulundum kabul ediyorum. Ama yaptığım herşey sana olan sevdamdandır bunu bilesin aşkım. Seni üzmeyi hiç istemedim ve üzmemek için ne yapmam gerekiyorsa yaptım. Hatta sen üzülme diye kaç kez üzüldüğümü de hatırlıyorum. Senin mutluluğun gözyaşlarımdan, üzüntülerimden yani kısacası herşeyden önde gelir ve de herşeyin üstündedir aşkım. Sen benim herşeyimsin. Sen hep farklısın benim için. Önceden de farklıydın şimdi de farklısın benim için. Farkını hissediyor ve de yaşıyorum aşkım. En büyük farkın zaten MUTLULUK..! Sende çok mutluyum bitanem. Daha önce hiç yaşayamadığım mutluluğu yaşıyorum sende. Ne mutlu ki bana seninleyim, seninim! Keşkeler sürekli dilime dolanmış. Keşke daha önce çıksaydın karşıma, keeşke daha önce tanısaydım seni diye söylenip duruyorum kendi kendime. Benimlesin, benimsin ya daha ne isteyeyim ki Allah'tan? Hep Allah'tan mutluluğu, mutlu olmayı dilerdim. İşte mutluyum şimdi! Dualarım kabul oldu. En büyük mutluluğa yani sana sahibim artık! İyi ki varsın benim tek mutluluğum! 
( İyi Ki Varsın başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 7.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.