Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 13.11.2015
Okunma Sayısı : 921
Yorum Sayısı : 0
''Eskiden her şey çok güzeldi... İnsanlar birbirlerine benden bahsederken çok mutluydum... Çünkü sözlerinde yalan yoktu... Duymuşsundur, ''Eskiden insanlar kapıları açık yatardı... Birbirlerine güveni vardı...'' gibi cümleleri... Şimdi kapılarına kaç kilit takıyorlar haberim yok... Dört duvar arasına hapsediyorlar kendilerini ve kendilerinden başkasına güvenemiyorlar... Hoş, dışarıdaki manzaraya bakınca artık kendilerine bile güvendiklerini söylemek ne kadar doğru olur bilemiyorum...

Eskiden evlilikler bir ömür sürerdi... Çünkü insanların birbirlerine güveni tamdı... Şimdilerde ise herkeste bir maske... Maskeleri neden taktıklarına dair bir fikirleri olduğunu da düşünmüyorum... O güzel yüzleri, karşısındaki güvenilmez kişi karşısında hasar almasın diye mi...? Hadi yüzünü gizledin, ya bedenine zarar verirse...? İnsanlar gerçekten çok tuhaf hesapların peşinde... Bir ömür sürmesi için yemin edilen bu mutluluk temelleri, bu küçük hesaplar yüzünden mutsuzluklarla harabeden farksız hale geliyor...

Kim kimi daha çok nasıl dolandırır...? Nasıl ''Biz'' değil de ''Ben'' olurumun peşine düşmüş insanlar... Kimin eli kimin cebinde belli değil... Sonra da ''Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin...'' diyorlar... Sen böyle diyorsan, ben sana nasıl güveneyim...? Onun güvenilir olmadığının, senin ise güvenilir olduğunun ispatı nedir...? 

Çok söyledim... Çok anlattım... Ben; tehlikeli bir olguyum dedim... Beni kazanmak zordur... Çünkü iyi ulaşmak için çetin yollardan geçmen gerekir... Beni elinde tutmak zordur... Çünkü ulaştığın iyiye sahip olmak hatta onun tek sahibi olmak isteyen ve bunun için seni dışlamak için elinden geleni ardına koymayacak kişiler vardır... Ve beni kaybetmek ise çok kolaydır... Tıpkı aldığın nefesi tekrar geri vermek kadar kolaydır... Ve işin en kötü yanı da beni kaybetmektir...''
 
( Yokluğunda - 7. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 13.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.