Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 15.11.2015
Okunma Sayısı : 1039
Yorum Sayısı : 0
Güvenlik görevlileri isyan çıkartan kişileri zar zor da olsa yakaladıktan sonra sorguya aldılar… Hepsini sorguladıktan sonra asıl sorgulanması gerekene yani bu isyanının temelini başlatan kişiye geldiler. Sandalyeye oturtup, her ihtimale karşı ellerini arkadan bağladıktan sonra sorguya başladılar… Yada başlayamadılar… Çünkü sorguyu yapanlar; “Kalk… Uyan… Kalk…” gibi kelimeler söylüyorlardı…

Ani bir refleksle yerinden kalktı… Sırılsıklam terlediğini fark etmişti… Hemen yanında, kendisini uyandırmaya çalışan eşini gördü… Eşi; “Kabus görüyordun herhâlde… İyi misin?” diye sordu… Ellerini yüzüne kapatıp bir anlık düşündükten sonra; “İyiyim sağol… Sanırım bugün yoğun iş temposundan dolayı çok strese girdim… Korkunç bir kabus gördüm… Ama çok şükür ki kabusmuş…” dedi… 

Önce kanepenin karşısındaki televizyona baktı… Hâlâ o evlendirme programının devam ettiğini gördü… “Tövbe Ya Rabb’im…” diyerek hemen televizyonu kapattı… Daha sonra pencereden dışarı baktı… Günün yeni doğduğunu gördü ve hepsi yalnızca bir kabus olduğu için şükretti…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Temeli Bozuk Yuva 4. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 15.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.