Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 18.11.2015
Okunma Sayısı : 1151
Yorum Sayısı : 0
Gözlerini açtığında saatin 07.00’ye geldiğini gördü… Bu kadar uzun süreli uyuduğunu hatırlamıyordu… Çünkü normalde gece 12.00’de yatardı… Bazen arkadaşlarıyla muhabbet ederse yada özel bir gün olursa mesela, gece 01.00-02.00 arasını bulabiliyordu… Oysa işten geldikten sonra bir duş yapmış, biraz içi geçmişti… Yani en azından en son hatırladığı böyleydi…

İşe geç kalmamak için hemen iş kıyafetlerini giydi… Ayaküstü bir şeyler atıştırıp, bir bardak çayını da içtikten sonra evinden çıktı… Fakat işe giderken yolda gördükleri, sabah sabah şok olmasına neden olmuştu… Dün gördüğü manzaranın aynısıyla karşılaşmıştı… “Tövbe ya Rabb’im…” diye hiddetli bir yakarışda bulundu usulca… Onlara aldırış etmeden işine gitti… Aklını biraz toparlayıp işine konsantre olmaya çalıştı…

Yolda giderken gördüğü manzarayı aklından çıkarıp, bilinçaltının bir köşesine atması biraz zaman aldı… Gündüz vakti birçok çocuk, ellerinde bira kutularıyla geziyorlardı… Sanki su içer gibi birini bitirip diğerine başlıyorlardı… Herkesin gözü önünde, utanmadan, sıkılmadan içiyorlardı… Gençler, kendilerini birkaç santimlik teneke parçalarının içinde kaybediyordu… Bu manzarayı aklından çıkarabilmek, gözünün önünden atabilmekse epey zamanını almıştı onun… Ama bu olayı yine de sindiremedi…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Sarı Zehir 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 18.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.