Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 20.11.2015
Okunma Sayısı : 1191
Yorum Sayısı : 0
Bakanın koruması canla başla görevini yapmaya çalışırken bakan, bu sefer istifini bozmadan devam ediyordu… Sanki onların dinleyip dinlememelerine aldırmıyormuş gibi bir hâli vardı… Bu sefer kararlı gözüküyordu… Bu sefer yumurtalardan kaçmayacak, söylemek istediklerini söyleyecekti… Yada en azından o öyle sanıyordu…

Koruma her ne kadar yumurtaların birçoğunu hedefinden saptırsa da neticede o da bir insandı… Hepsine yetişmesi mümkün değildi… Aslında bunun için hazırlıklı gelmişti… Ufak barikat benzeri bir şey ayarlamıştı… Ama yumurta yağmuru o kadar kuvvetliydi ki barikatı çıkarması söz konusu bile değildi… Hâl böyle olunca yumurtalardan bir tanesinin bakanın suratına isabet etmesi kaçınılmaz gibiydi… Nitekim öyle de oldu… Yumurtalardan biri konuşan bakanın suratına çarptı… 

Bakan afallamış ve konuşmasını yarıda kesmişti… Belli ki yumurtalarla mücadele her zamanki gibi başarısız sonuçlanacaktı… Ama daha fazlasına maruz kalmamak için konuşma yerinden ayrılırken daha da çok yumurtaya maruz kaldı… Siyah takım elbisesi neredeyse baştan aşağı sararmıştı… Sinirlendi… Bu sefer çok azimli ve kararlıydı… Ama başaramadı… Biri bunun bedelini ödemeliydi… Ordan ayrılırken, korumasına; “Yarın sabah seni ofisime bekliyorum…” dedi… Sesindeki soğukluk hayra alamet gözükmüyordu…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Son Yumurta 3. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 20.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.