Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 20.11.2015
Okunma Sayısı : 1233
Yorum Sayısı : 0
Ertesi sabah koruma, bakanın ofisinde soluğu aldı… Dünkü yaşanan olayların faturası kendisine kesildi ve yaklaşık 10 dakika sonra kendisini, bakanın ofisinde aldığı soluğunu ofisin dışında verirken buldu… 

Ne yapabilirdi ki? Sonuç itibariyle o da bir insandı… Tek başına, tüm yumurtalardan nasıl koruyabilirdi? Bakan, az parasına kıyıp bir tane daha koruma görevlisi alsaydı bu kadar tantana yaşanmayacaktı belki de… Tüm faturanın kendisine kesilmesi çok ağır bir bedeldi… Hem de birkaç yumurta yüzünden… Bunu hazmedememişti… Büyük bir sessizlik ve asabiyetle evine gitti…

Bakanın bir sonraki konuşma yapacağı yeri, görevi nedeniyle biliyordu… Kendisine kesilen fatura bedelinin hesaplamasının sağlamasını yapacaktı… Önce evindeki işlerini bitirdi… Daha sonra, bakanın konuşma yapacağı yere gidip, bakanla yapacağı sağlama için birkaç kişi ile görüştü… Herşey tamamlanınca yüzüne bir tebessüm kondurarak evine geri döndü… Artık tek şey, malum günü beklemekti…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Son Yumurta 4. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 20.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.