Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 2.12.2015
Okunma Sayısı : 999
Yorum Sayısı : 0
Fotoğraflardakileri görüp hâlâ ayakta durabilmeleri büyük bir mucizeydi… Zira gördükleri, yürek dayanır cinsten değildi… Zarfın içinden iki tane fotoğraf çıkmıştı… “Keşke kör olsaydık da bu resimleri görmeseydik…” dediler…

Fotoğrafların birisinde, ortada bir erkek vardı… Zemine yığılmış onca paranın üzerinde uzanmış görünüyordu… Bir elinde silah, diğer elinde uyuşturucu bulunuyordu… Hemen başında da uygunsuz vaziyette birkaç bayan görünüyordu…

Diğer fotoğrafta da bedeni, mahremiyetten oldukça uzak bir bayan bulunuyordu… Ve birkaç adam… Anlatılamayacak kadar korkunç bir mizansen söz konusuydu…

Bu kadarı fazla gelmişti… Eğer resimdekiler gerçekten evlatlarıysa, bu gördükleri hazmedilebilecek şeyler değildi… Ne yapmışlardı da bunları haketmişlerdi…? Nasıl bir insan, bu kadar zalim olabilirdi…? Elleri ayakları boşalmıştı… Yaşadıklarını tarif edemezlerdi… Acı mı, korku mu, hüzün mü yoksa başka bir şey miydi bu hissettikleri…? Bilemiyorlardı…

Orada ne kadar kaldıklarını, kaldıkları sırada ne yaptıklarını hiç bilemeden, kendilerini topladıkları bir anda eve dönmeye karar verdiler… Çocuklarından bir haber gelince çok sevinmişlerdi… Ama umduklarıyla buldukları biraz farklı çıktı… Gördükleri resimler, bir an için bile gözlerinin önünden gitmiyordu… 

Onlar, eve vardıklarında evlerinin kapısı hafif aralıktı ama onlar, bunu fark edebilecek durumda değillerdi… İçeri girdiklerinde, az önce resimde gördükleri iki kişiyi karşılarında buldular… Ama o iki kişi, resimde göründüklerinden oldukça farklı bir şekilde karşılarındaydı… Gayet şık giyinmiş ve oldukça kibar bir hâlleri vardı… Zaten kafası karışmış olan aile, iyice karman çorman bir hâle geldi…

Adam, kısa süreli bir şokun ve bekleyişin ardından; “Neler oluyor burada, anlatır mısınız lütfen…?” diye sorabildi…

Gençlerden erkek olan; “Lütfen sakin olun ve oturun öncelikle…” dedi ve cebinden bir zarf çıkardı… “Sorularınızın tüm yanıtları bu zarfın içinde mevcut… Siz mi okursunuz, yoksa ben mi okuyayım…?” 

O ise sadece; “Siz okuyun…” diyebildi…
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Alimin Cahili 6. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 2.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.