1 Seni Çok Seviyorum

Sabaha kadar hiç uyumadım bugün.Çünkü hep seni düşündüm,hep sen aklımdaydın,düşüncelerimden hiç çıkmadın ve çıkmayacaksın da...Sanki yeni hayata merhaba demiş gibiyim.Sanki hayat yeni başladı benim için.Aşk bu olsa gerek...Aşık olmak böyle bir şey olsa gerek...Çok seviyorum seni hem de çok seviyorum.İçimdeki heyecanın,mutluluğun,sevincin ve bu dirilişin tek sebebi sensin bitanem.Mutluluk sevmekmiş, sevilmekmiş şimdi anlıyorum.Çünkü şimdi seviyorum, şimdi seviliyorum.Ne güzel şeymiş sevmek.İnsan tüm sıkıntılarını unutup sevdiğini düşünür oluyor ve aklında sadece sevdiği oluyor.Hayat sevdiğinle olunca yaşanmaya değer oluyor.Çok seviyorum hem de çok seviyorum.Mutluyum şimdi.Hayatta daima kötü şeylerin,üzüntülerin ardında mutlaka bir sevinç,bir mutluluk saklıdır ve ben üzüntüleri bu zamana kadar hep yaşadım ama şimdi mutlulukla tanıştım senin sayende ve sen benim sevinç ve mutluluk kaynağımsın.Seni çok seviyorum bitanem.Üzüntüler ve sensizlik geride kaldı artık.Seninle beraber artık yarınlara umutla bakıyorum ve artık kendime bir sebep buldum bu hayatta olmak için.Artık sen varsın bugünlerim ve yarınlarımda.Hep benimle ol bitanem,hep kalbimde ol,hep kalbinde olayım bitanem ve hep beraber olalım bitanem.Seni çok ama çok seviyorum bitanem... 
( Seni Çok Seviyorum başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 11.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.