Balkondan dışarı bakıyorum o eski canlılık yok etrafta. Hep bir şeyler eksik, hep bir şeyler yarım. Daha önce böyle değildi hiçbir şey ya da sen vardın daha önce. Şimdi yoksun ve yokluğunu kabul ettirmem gerekiyor yüreğime. Alıştırmalıyım kendimi yokluğuna. Daha düne kadar seninleydim. Seninle geçiyordu günlerim. Ama şimdi ise yalnızım. Sen yoksun diye zaten her şey eksik geliyor bana. Olmadığın için artık hayat tozpembe görünmüyor gözlerime. Dilim seni heceliyor, yüreğim seni istiyor. Keşke diyorum kendi kendime. Ama fayda etmiyor ki ne yapsam da. Olan oldu yollarımız ayrıldı. Bugün yine yalnızım eskisi gibi. Yine eski Oğuz oldum ve yalnızlığa demir attım. Ne zamana kadar sürecek bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var o da 'SENSİZİM'... 
( Sensizim başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 21.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.