Apokaliptik Rüzgar
Fırtınalarla cebeleşen ruhuyorgun yaşamaktan zavallı ruhu;babilli bir heykel ustasıdır, zerdüştve taptığı ateş gibi yüreğindeki alevler günah taşımaktan yorgun, dermansız tufanlarda cebeleşenyüreği piramitlere ağır yük kaldıran bir köle gibi musa kızıl denizi ortadan yarmadan evvel yazılanlara nispet yük taşıyan günahkar sokakları kutsayan mecdeleli meryem'in oğlu gibi Ve; şaraba müptela bir dilenci gibi kovulmakta görkemli sarayların kapılarından üzerine kızıl yağmurlar yağarken ve yorgun gidişin hemen ertesinde dudakların kuruduğu çöllerdesuların çekildiği kızıl denizin ortasında diclenin fıratın son bulduğu topraklarda peçeli bir rahibe karanlık bir gülüş ile çağırıyor günahkar gecelere Ve ; tan yaklaşıyor ufuk moraracak kutsal fahişe çıplak bedeniyle pompei sokaklarında dolaşacak günahkar ayak sesleri büyüleyici yasak elmadan tadarak yasak ırmaklarında yıkanacak avuçlarına kanlı öpüşler bırakarak birazdan Apokaliptik rüzgar esecek unutulmuş bir kentin surlarında bir dağ şelalesi söndürecek alevlenen çalıları.
Ve megiddo dağı devrilecek
fırtınalarla, tufanlarda eriyerek
duman kül savurarak rüzgara...
...yıldızları dökerek uğultu içinde
alevli bir yağmuru dökerek
köle iblis'e ibadete dururken
patlayan dağlar altında sessizce...
Suskun //
(
Apokaliptik Rüzgar başlıklı yazı
Mikail Dede tarafından
25.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.