Göz Göze Gelmeden-2-


Gözlerimi açtığımda hasta hanede ameliyattan çıkmış ağrılarımla baş başa iken Yaşar üzgün bir halde yanıma gelerek.


-Abi özür dilerim, karanlıkta seçemedim, seçim yapamadım…


Yediğim kurşunun acısıyla ameliyatın verdiği pardon anestezi etkisindeydim konuşmaktan zorlanırken göz kapaklarım kapandı. Tekrar uyandığımda başımda Baş komiserim Nevzat amirim vardı.


-Geçmiş olsun, kefeni yine yırttın hadi iyisin.


-Sağ olun amirim, işi berbat ettik batırdık sayemde.


-Sen rahat ol biz peşindeyiz ve senin arkandayız, sen iyileş kaldığımız yerden devam ederiz.


Gözlerimle teşekkür ederken içeriye doktorum Hamdi Bey girdi.


-Zor bir operasyondu kurşun az daha içeriye girseydi…


Baş komiserim müdahale ederek.


-İyi çok iyi elinize sağlık, fazla izahata gerek yok şimdi evham eder.


-Anlıyorum birkaç burada kalsın daha sonrasında taburcu ederiz haydi geçmiş olsun.


Geçmişte yaşadığım o kadar çok travmalar yaşadım ki buda onlardan birisiydi. Polis olmadan önce ortaklık yaptığım arkadaşımın beklenmedik bir şekilde tüm şirketin parasını alarak yurt dışına kaçarak tüm suçu üstüme atarak iki yıl hapiste yatmam ve firar eden ortağımın tutuklanarak,  bu suçu üstüme yapışarak artık bir daha iş yapamaz hale geldim. Nasıl olduysa bilmiyorum polis olmak için babamın ve dayımın araya ya da devreye girerek güçlü dostlarıyla polis olmam şaşırdığım bu travmalarımdan sonra nasıl beni polis olarak aldıklarını öğrenemem… En ilginci yani komiği nedir biliyor musunuz? Polis olduktan sonra beni eli kanlı kahrolası bir tetikçi babanın izini sürerek onun yakalanması için peşinde iken kızına âşık olmam! Bir polis olarak ben genç bir adam iken aklıma gelmez iken işte âşık oldum.


Hayatımın, gökyüzünde yıldızlarla dolu olduğu ve parıldayarak her gün yanan anlardan birisiydi bu. Ben bu kendini kontrol edemez müşkülpesent yani telaşlı biri olarak elim ayağım birbirine dolaşırken nasıl takip işine devam edeceğimi bilmiyordum. O kadar yetenekli ve hırslı olmasam da ona âşık olmam beni yetenekli değil de hırslı yaptı diyebilirim. Ona âşık olmam umarım hırslı olarak umarım anlamaktan zorluk çekmez diye derin düşünceler içinde iken benim için anlaması çok önemli iken umarım farkına varır temennisi içinde takip işini bırakarak onunla günlerimi geçirirken herkes mutlaka birisini etkilemek için bir yeteneğe sahiptir sözünden kendime destek alarak ona sevdiğimi söyledim. İnsan doğuştan âşık olmaya hazır doğmazken aşkla seven bir annenin kucağında büyüyünce aşkın ne olduğunu kalbine yazıyor veya Rabbim yazdırtıyor.

Mehmet Aluç


Not:Sami kardeşimin umarım devamı vardır deyince, onun isteği üzerine bu isteğini kırmamak adına, devam ettim umarım aynı duygu ve hisleri yakalamışımdır.


( Göz Göze Gelmeden-2- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.