Serbest Kürsü / Mektup

Eklenme Tarihi : 30.08.2024
Okunma Sayısı : 61
Yorum Sayısı : 1
Bu Sana Son Çağrım...


Bu Sana Son Çağrım Duyarsın, Gönderdim Seher Yeliyle

 

 

Sevdamızın yaralarını sarmak için hasretin okları yerine, yumuşak dokunuşlarına ihtiyacım vardı bunu neden bilemedin? Oysa her konuda her şeyi bildiğini iddia ederdin, ah vefasız ah! Yaktın kor ateşinle bu yüreğimi, gel de söndür dudağınla o bal busenle… Yüreğim ateşinden yansan benim gibi bir beni anlasan… Terk edişinin yüzümde hüzün çiçekleri açarken yüreğimde hepsi soldu… Ölümün soğuk yüzünü hissederken son defa tebessümlerinle gel beni öp gül yanaklım, gül bakışlım. Korkma senden bir şey eksilmez sevmekle… Yüreğimin / yüreğinin baharıdır gülüşlerin…

 

Gözlerim, gözlerinin derinliklerinde kaybolurken, seni ararken kalbim her atışında senin adını fısıldıyor kulaklarıma. Seninle geçen her an, ruhumun en derin köşelerine işliyorum. Seninle olmak, hayatın anlamını yeniden keşfetmek gibi, gelip te bir görsen. Her gülüşün, her bakışın, içimdeki karanlığı aydınlatıyor. Seninle birlikteyken, hayaline dalarken zaman duruyor sanki. Her saniye, her dakika, seninle dolup taşıyor. Seninle olmak, bir rüyanın içinde kaybolmak gibi. Seninle olmak, hayatın en güzel melodisini dinlemek gibi, gelsen de beraber dinlesek. Ey sevgili, seninle olmak, hayatın en güzel anlarını yaşamak gibi, gelsen de seninle yaşasak. Seninle olmak, her anı dolu dolu yaşamak gibi. Seninle olmak, hayatın en güzel hediyesi bana. Seninle olmak, her şeyin anlamını bulmak gibi, sen gelsen de ben aşkla buldum gelmesen de. Sen gelirsen bu hayranlığı beraber yaşar birlikte coşarız sevdiceğim...

 

Her sabah seninle uyanmak çok zor ve çetin, her gece seninle uyumak istiyorum bırakma beni yetim. Seninle geçen her an, hayatımın en değerli anlarından birisi, hayalinle süslüyorum dünyamı ben böyle. Bu sana son çağrım duyarsın, gönderdim seher yeliyle ister gel, ister gelme sen bilirsin ve çok şey kaybedersin bende ki seni görmediğin için, vesselam.

 

Mehmet Aluç


( Bu Sana Son Çağrım... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 30.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu