İkircikli ruhumun tekirciği oynaşmaya başladı yine, pamuk ipliği gibi zihnimde yuvarlanan tümcelerle.
Kelimeler... Sebil!.
Zavallı tekirciğim koşturuyor yine sersefil.
 
Taş ve testi. Ay ve ayna. Kadın ve Hera.
Büyük bir tufan... Birde demirci atölyesinde yeni dövülmüş gözyaşları... Kulaklarımda emekçilerin ekmek nidaları.
Ve Tanrı Hermes tavşan postuna sararak, ruhumun Olymposuna çıkarmış oğlu Panı.
 
Taş; mezartaşı...
Testi içini gözyaşı ile doldurmalı.
Taş; sabırtaşı...
Testi içine La Havle'ler koymalı.
İkircikli ruhumda tekirciğim kelimelerle oynamalı. Ruhum kâh değirmen taşında yalın aşklar öğütüp, testisine türemiş sevdalar koymalı. Her sevene mihenk taşı olmalı. Kâh musalla taşında meyyid...
Çakıltaşı... Yağmur taşı ve Hacerül esved, Tekirin oyuncakları...
Her testide anlam yolunda kırılmalı.
 
Ay ve ayna, gördüğünü yansıtan. Yansıyanı gören ise Narkissos...
Kadının bütün yaşamının koruyucusu Hera. Ve bir nevi ay ve ayna... Hera kadınlığın bütün kusurlarını yansıtan Tanrıça... Zeusun başkadını.
 
Gizli gerçekleri bilen Tanrıların en akıllısı Hermes, tavşan postuna sararak oğlu Pan'ı, ruhumun Olymposuna çıkaralı kelimeler ruhumda bir kaval sesi gibi derin ve içli, ruhum sevdandan panik ve hazin.
Ahhh... Sazlığa dönüşen perim!...
İşte son nefesimi senden kopardığım kavalıma vereceğim.   



  
( Ve Tanrı Hermes Tavşan Postuna Sararak Ruhumun Olymposuna Çıkardı Oğlu Panı başlıklı yazı SönmezKORKMAZ tarafından 1/26/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.