Lafı dolandırmadan girmek en iyisi sanırım konuya. Altından girip üstünden çıkmak zor olsa gerek. Uzun süredir uzağız.

Ayrı.

Kırgın

Küskün

Kimden mi?

Hmm…

Güzel soru…

Tabî ki kelimelerden…

 İyide sebep ne?

Ah sebepler!

Sayılamayacak kadar çok. Kısaca hayat diyorum ben buna. O bana ne der bilemem.

Uzun süredir algılama sorunu yaşıyorum.

Gerek kendimi gerek çevremdekileri.

Hep vardı fakat; bu bir başka.

Zor geldi. Hep böyle olacak sandım. Dünyanın sonu gibiydi. Konuşmayı, okumayı, dinlemeyi yeni öğreniyor gibiyim. Olsun, bu bile bir mutluluk benim için.

Hafıza kaybından dönmüş gibiyim. Hatırladıklarım yine üzecek, hırpalayacak, yıpratacak belki de.

Hazırım…

Anladım ki sizle varım.

Duyuyor musunuz?

Beni benden götürüp bana getiren; kelimeler.



( Beni Benden Götürüp Bana Getiren başlıklı yazı NERMİN... tarafından 9.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.