Dağlar alışırdı sesime, çiçek açardı ağaçlar, kıskanırdı yeşiller yeşillerin tonlarını, bir başka yeşillenirdi yapraklar. Duyunca sesimi, susardı dağlar, susardı rüzgarlar, bir başka eserdi sesime sessizce…

Uğultular çekilirdi aradan, uyurdu çayır çimen. Kelebekler geçmezdi o saatten önce, bilirdi beklerdi saatimi.

Toprağı eşelemekten yorulurdu börtü böcek, çekilirdi yuvalarına yorgun argın, huzur bulurdu yorgun bedenleri, benim sesimden önce susardı sesleri. Gün dururdu bir an, nefes alırdı sesimle, yolcu yolunda der öyle giderdi vazifem diye…

Güneş doğardı ben gelmeden, rahat bir nefes alırım diye, duyunca sesimi. Ben gelene dek konserini vermiş olurdu dere, karışmasın seslerimiz diye. Namelerini döktürürdü de kuşlar ben gelene dek susardı sesime.

Bedeninin üç misli azığını taşır, yorgun düşer, kavgasını da bitirirdi cır cır böceğiyle karınca, ben gelene dek.

Kır çiçekleri en güzel renklerini açardı, duyunca sesimi. Mor menekşeyi kıskanır gibi olurdum da güzelliğinden, affettirirdi kendini alçak gönüllülüğünden. En güzel kokularını saçardı, kokusu da sesimi açardı. Kesilirdi nefesim, o açardı. Biter bitmez yarına hazırlık olsun diye, erkenden, yüzünü göremeden kaçardı.

Geceleri zor ederdik uyumazdı dağlar, uyumazdı gece…

Gündüzler yetmezdi hasretimize…

Gece derdim, bir gece…

Kalsam şu dağlarda…

Sabahlasam, uyumasam.

Uyusun dağlar.

Uyusun çiçekler.

Uyuyun ne varsa, ben beklerim sizi.

Alın uykunuzu sabaha dek.

Yarın sıra sizdedir bilesiniz, dağlar, çiçekler, böcekler, rüzgar…

Hep siz beni dinlediniz, sustunuz, kahrımı çektiniz bunca yıldır.

Yarın susma günümdür, içime çekip rüzgarın ılık nefesini, ruhumu okşayacak kuşların sesi, dağlar coşacak, koyunlar kuzular, bu sefer bana değil size koşacak.

Bir yarın diyorum, bir yarın…

Sizden olsun diyorum, ben bu sesimi sizden alıp size veriyorum…

Bir sonraki gün, öbür gün, daha sonra ki gün, her gün, yine bendensiniz.

Sesim yanmazdı böyle, olmasaydı sesiniz…

Çekmeseydim sizi içime.

Esirgemezdim sizden sesimi.

Katardım gündüzüme gecemi,

Uyurdu kuzular, koyunlar…

Bir çoban elinde, kaval olsaydım…
 
 
 
20-04-2011
( Yarın Sıra Sizdedir Bilesiniz başlıklı yazı NERMİN... tarafından 18.05.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.