Fırçanı sallamaya korkma! Ne çizeceğine karar vermişsen çekinmeden fırçanı değdir hayallerine…
Çizdiğin denizin ilk yüzücüsü sen olacaksın. Üstelik öyle canın istediğinde değil hiç ummadığın anda bile kendini içinde bulacaksın.

Hoyrat dalgaların acımasızlığı teninden girip damarlarında dolaşırken bir başka bakacak gözlerin. Şaşkınlığını kendinden bile gizleyemeyeceksin. Genzini yakacak tuzlu su her nefes alışında.
Çizerken hiç düşünmediğin detaylar serilecek gözlerinin önüne. Denizden çıkıp yeniden çizmek imkansız değildir fakat; geç kalmışlığı göz önüne alıp istediğin detayları değiştirebilir kaldığın yerden yüzmeye devam edebilirsin. Detayların hala bitmediğini görüyor olman; seni yılgınlığa uğratmasın. Bilakis; gelişmeyi, geliştirmeyi öğrendiğini öğrendiğinde; Öğret!… Yeni denizler çizilsin.

Her deniz diğerinden daha farklı olacak. Kimi daha derin, kimi daha büyük. Kimi…
Haydi yüz şimdi.
Korkma!
( Korkma başlıklı yazı NERMİN... tarafından 15.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.