Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 12/21/2015
Okunma Sayısı : 893
Yorum Sayısı : 0
Bu sefer sınıfımın, tarzımın çok dışına çıkacağım… 

“Gerçek Hayattan Alıntıdır" başlığı altında bir seri olarak yazı yazacağım… Aslında bilmiyorum belki daha önce yapıldı böyle bir şey… Belki de ilk defa rast geliyorsunuz yüzlerce örneği olmasına rağmen… Bu başlık altında “seri yazı" olacağından bahsetmeme rağmen tam olarak öyle olduğunu söyleyemeyiz… Sanırım bunu anlatmam zor… Ama yazılarımı takip ettikçe ne demek istediğimi anlayabileceğinizi ümit ediyorum…

Yazılarımı okuyanlar bilirler ki yazılarımın salt çoğunluğu güncel konular üzerinedir. Bu seri yazılarım da güncel konuları içerecekler. Ama normal anlatımlarım gibi olmayacaklar. Tarzımın dışında dememin sebebi budur. Aslında önsözü fazla uzatmak istemiyorum ama ne demek istediğimi de anlatmak istiyorum… Anlayacağınız çok karma bir duygu seli içindeyim şu anda. Bu seri şeklinde olacak yazıma başlamamın o kadar çok sebebi, teşvik edici şeyi var ki… Mesela bu yazımı kaleme alırken düşündüğüm şeylerden birisi “İğneyi kendine çuvaldızı başkasına batır." sözü… Şimdi uzun uzadıya nedir ne değildir kısmını burada anlatmak istemiyorum… Yalnızca şunu bilmenizi isterim, okuyacağınız her hikâyenin içinde “Benim başıma gelmedi ama hayatta bu da varmış demek ki…" dedirtebileceğim kelimelere yer vermeyi amaçlıyorum… Yada “Hımm bak ne kadar doğru… Bir benzeri benim de –tanıdığımın da- başına gelmişti." gibilerinden reaksiyon alma çabaları da amaçlarım arasında gösterilebilir. Başarabilirsem ne âlâ…

Okuyanlar bilir, çoğu yazımda “Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır. Bir öğreten yoksa bu kimsenin suçu sayılamaz." demiş ve bu sözle ilgili ayrıca başlı başına bir yazı da yazmışımdır…

“Peki, neden okuyalım biz bunu? Neden ders çıkarmak için bu kadar teferruata girdin de her zamanki kendi stilinde anlatım yoluna gitmedin?" şeklinde birkaç soru takılabilir aklınıza… İşte bu ve buna benzer soruların cevaplarını yazacağım bu hikâyelerde kendimce, elimden geldiğince anlatmaya çabalayacağım… Eğer ki bir ders verip, bir kişinin bile bir başkasına bu konuların özü yani asıl anlatmak istediği ile ilgili bir şeyler bahsettirebilmeyi başarabilirsem, işte o zaman yazım amacına ulaşmış olur… 

Haddimi aşmadan, kimseyi kırmadan, Yaratan'a karşı gelmeden müsaadenizle sizinle gerçek hayattan alıntı bir hikâyeler dizisi paylaşmak istiyorum… Bir de son olarak bir arzum olacak naçizane, bu yazı dizisinde yalnızca sabredin… 
Şimdilik ne demek istediğim bir muamma gibi gözükse de ben yazdıkça anlaşılır hâle gelecektir diye ümit ediyorum… Öyleyse hadi bakalım, ya bismillah diyelim… :)
 
( Gerçek Hayattan Alıntıdır - Önsöz başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 12/21/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.